PaiNKi||aH Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Var inne å sjekket litt på https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb nå Og der står det at man nå kan få SHDSL Mulig produktklasse: SHDSL 1216/1216 2 par påkrevd Mulig produktklasse: SHDSL 2304/2304 4 par påkrevd Men hva pokker er " 2 par påkrevd / 4 par påkrevd " , skjønner ikke helt det der.. Jeg har for tiden isdn og adsl fra telenor, men vil seff ha raskere linje. Men etterhvert så skal jeg også flytte ned i nabohuset, der er det kun analog telefon linje, men skal ikke ha telefon der pga jeg skal over på " telio ip telefoni istedet der " Så da lurer jeg på om det er noen smarte folk der ute, som har og kan svare meg på disse spørsmåla ? På forhånd takk!
agvg Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Men hva pokker er " 2 par påkrevd / 4 par påkrevd " , skjønner ikke helt det der.. Et par = to ledninger, vanlig ISDN/Analog/ADSL krever ett par, at du må ha så mange par for og få såpass lav SHDSL hastighet tyder på at det er svært lang eller dårlig linje, antagelig svindyr etablering. Hvilke ADSL hastigheter kan då få?
Kristoffer(x1co) Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 jeg kan ha høyere linje enn deg Søkt produkt: : SHDSL Mulig produktklasse: SHDSL 640/640 Mulig produktklasse: SHDSL 1216/1216 Mulig produktklasse: SHDSL 2304/2304 Mulig produktklasse: SHDSL 4608/4608 2 par påkrevd Mulig produktklasse: SHDSL 1216/1216 2 par påkrevd Mulig produktklasse: SHDSL 2304/2304 2 par påkrevd men jeg trenger bare 2 par?.....
Staal3 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ser ut som om den viser noe feil for tiden. For jeg har tidligere kunnet ha 2,3 MB på 1 par. Som er det vanlige og kunne gå opp til 4,6 Mb på 2 par. Men nå viser den 1,2 Mb og nødvending med 2 par. Det er snedig for jeg har den linja og bruker bare 1 par. Mener det er normalt med 2,3 Mb SHDSL for 1 par. Så kan du gange opp med det du skal ha. (Har råd til) Ser at jeg står oppført opp til 9,2 Mb med 4 par. Som skal stemme godt. Ikke noen fare for at en får råd til den linja. Ståle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå