Gå til innhold

Hva synes dere om HL2 Deathmatch etter å ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

... prøvd det en tid nå?

For meg:

Faen så rått!

Er jo som et avansert barslagsmål! :!:

HELT SJEF! :dribble:

10/10

Edit: Fiksa litt for å tilfredstille et par andre på forumet.

Endret av Pitbullo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

robB, spar deg, hva er vitsen i å skrive i en tråd hvis du ikke liker den? Det er da for pokker et forum!

Klabb igjen og mas et annet sted heller!

Skrevet
robB, spar deg, hva er vitsen i å skrive i en tråd hvis du ikke liker den? Det er da for pokker et forum!

Klabb igjen og mas et annet sted heller!

Tror det er heller du som bør spare deg enn robB

Det er faktisk ikke vits i å lage en tråd om at du synes HL2DM er kjempebra.

Finnes mange tråder om dette fra før av, finner du dem ikke, så let! :hrm:

Skjerp deg!

Skrevet

Sorry for at jeg ville ha litt orden på forumet, tenkte bare at dere kunne bruke dei andre trådene om HL2DM, f.eks: *HL2DM er kommet ut!*

Skrevet

Var ingen tråder på forsiden om DM, da lager jeg ny. Skulle vi ha letet frem tråder hele tiden ville vi hatt tre tråder på hver kategori av forumet, alle med 40000 poster.

Skrevet
Var ingen tråder på forsiden om DM, da lager jeg ny. Skulle vi ha letet frem tråder hele tiden ville vi hatt tre tråder på hver kategori av forumet, alle med 40000 poster.

Herregud, er det så vanskelig å se et par sider tilbake?

Ja, man kan opprette nye tråder, men ikke for noe meningsløst som ingen av os andre virkelig bryr oss så mye om..

Ville du ha vært kjempeinteressert hvis jeg laget en tråd om at CS 1.6 er drit kult?

Skrevet (endret)

Kasp, nei, men nå er jo CS 1.6 ganske gammelt også da.

Edit: Hvis ingen andre bryr seg, det er nå over 100 som har lest tråden da. Synd å ødelegge den med krangling.

Endret av Pitbullo
Skrevet

søppel foreløpig siden våpnene ikke er balansert i det hele tatt... Men forhåpentligvis blir det nok bedre etter neste patch.

btw: syns denne tråden er helt grei jeg, føler ikke at den er unødvendig i det hele tatt. At dere flamer og skriker syns jeg mye mindre om. Report knappen er der for en grunn bruk den å glem denne tråden for deres del.

Skrevet

HL2DM er rått ja, liker det virkelig. Flere maps er på veit, jeg for min del jobber med et test map for displacements og 3D skyboxes, håper å få de ferdig snart da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...