ELR Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) ... prøvd det en tid nå? For meg: Faen så rått! Er jo som et avansert barslagsmål! :!: HELT SJEF! 10/10 Edit: Fiksa litt for å tilfredstille et par andre på forumet. Endret 6. desember 2004 av Pitbullo
robB Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Javel, er det vist å starte en tråd om det? Endret 6. desember 2004 av robB
ELR Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 robB, spar deg, hva er vitsen i å skrive i en tråd hvis du ikke liker den? Det er da for pokker et forum! Klabb igjen og mas et annet sted heller!
Carl M Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 er moro, men jeg lagger som en annen hore med egentlig finfin ping...
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg synes HL2DM er et av de beste DM ever! Fortjener helt klart en tråd på forumet.. P.S. Jeg håper det kommer noen flere maps snart!
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 er moro, men jeg lagger som en annen hore med egentlig finfin ping... Har ikke merket noe særlig med lagg i HL2DM. Men i CS:S derimot, lagger det som bare juling! Litt rart igrunn
Kilko Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jepp, utrolig kult! Spillte gode gamle killbox i går, i hl2!!! Det var en god opplevelse det!
Kasp Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 robB, spar deg, hva er vitsen i å skrive i en tråd hvis du ikke liker den? Det er da for pokker et forum!Klabb igjen og mas et annet sted heller! Tror det er heller du som bør spare deg enn robB Det er faktisk ikke vits i å lage en tråd om at du synes HL2DM er kjempebra. Finnes mange tråder om dette fra før av, finner du dem ikke, så let! Skjerp deg!
robB Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Sorry for at jeg ville ha litt orden på forumet, tenkte bare at dere kunne bruke dei andre trådene om HL2DM, f.eks: *HL2DM er kommet ut!*
ELR Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Var ingen tråder på forsiden om DM, da lager jeg ny. Skulle vi ha letet frem tråder hele tiden ville vi hatt tre tråder på hver kategori av forumet, alle med 40000 poster.
Kasp Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Var ingen tråder på forsiden om DM, da lager jeg ny. Skulle vi ha letet frem tråder hele tiden ville vi hatt tre tråder på hver kategori av forumet, alle med 40000 poster. Herregud, er det så vanskelig å se et par sider tilbake? Ja, man kan opprette nye tråder, men ikke for noe meningsløst som ingen av os andre virkelig bryr oss så mye om.. Ville du ha vært kjempeinteressert hvis jeg laget en tråd om at CS 1.6 er drit kult?
robB Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 1. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=336491 2. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=336850 En av dei kunne du postet i.
ELR Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 (endret) Kasp, nei, men nå er jo CS 1.6 ganske gammelt også da. Edit: Hvis ingen andre bryr seg, det er nå over 100 som har lest tråden da. Synd å ødelegge den med krangling. Endret 6. desember 2004 av Pitbullo
slez Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 HL2 Deathmatch Dette blir sinnsykt rått på lan, fyfaen gleder meg!
Ol'H Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 søppel foreløpig siden våpnene ikke er balansert i det hele tatt... Men forhåpentligvis blir det nok bedre etter neste patch. btw: syns denne tråden er helt grei jeg, føler ikke at den er unødvendig i det hele tatt. At dere flamer og skriker syns jeg mye mindre om. Report knappen er der for en grunn bruk den å glem denne tråden for deres del.
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Satt å spilte UT2k4 DM-Rankin i stad, men fikk ikke den samme feelingen som før HL2DM. derfor må jeg meddele at HL2DM er det beste DM på lengelengelenge! Endret 7. desember 2004 av Vultur Gryphus
Bear^ Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 HL2DM er rått ja, liker det virkelig. Flere maps er på veit, jeg for min del jobber med et test map for displacements og 3D skyboxes, håper å få de ferdig snart da
firberblad Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 At dere flamer og skriker syns jeg mye mindre om. Report knappen er der for en grunn bruk den å glem denne tråden for deres del. You nailed it !
thomassit0 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 jeg digger det rått, sitter ofte med et smil om munnen mens jeg spiller det for jeg synes det er så kult. nå venter jeg bare på LOTR Battle for middle earth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå