FuglFøniks Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Ja, jeg har altså ett utrolig irriterende problem her... I CS: Source og HL2/HL2 (T)DM så er det ikke mulig å sette oppløsningen lavere enn 1280x1024 (aka. "LCD i Steam). Når jeg prøver å sette den på noe under det, får jeg feilmld, som det vedlagte bildet viser, og jeg detter rett ut av spillet. Nei, det er ikke piratkopi. Skal legge ved ett bilde til (to be continued). /pain Endret 6. desember 2004 av pain
FuglFøniks Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 (endret) Ved start av spillet igjen får jeg denne meldingen og HL2 starter på nytt, to ganger. Da starter den i 640 x xxx (laveste oppløsning), men i ett VINDU! Altså, som et vindu, og ikke fullscreen! Skjønner meg ikke på dette Jeg foretrekker bedre grafikk og lavere oppløsning, hakking i spill er ikke kult. Noen ideer? Endret 6. desember 2004 av pain
TDK Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Har du nyeste skjermkortdrivere? Er det er problem at du ikke kan spille i noe lavere enn 1280/1024?
FuglFøniks Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Etter en re-install av skjermkort/skjermdriveren viste det seg at det var noe gærnt med den (ikke for gammel ). Herved er tråden stengt (fra min side).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå