Warlord Nazdreg Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hehe, nå har æ sett rundt på WoW/WC3 forumet og det dette spørsmålet finnes ikke . Hva er open Beta. Er det en slags prøve greie? Eller er det noe annet?
Dr.Greve Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Open beta betyr at hvem som helst kan laste ned WoW-klienten, logge seg inn og spille til fingrene blør
Sprayer Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Open beta betyr at hvem som helst kan laste ned WoW-klienten, logge seg inn og spille til fingrene blør Sikker,,,? Hvordan får du lagd konto da? Trenger jo det for å få spilt spillet, og min final beta key virker ikke enda.
OscarWoHA Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Open Beta er en foreløpig versjon av WoW. Den kan lastes ned og testes, slik at man kan rapportere evt. feil til Blizzard. Beklagelig nok er det noen som ser på dette som en fullversjon av spillet, kun for å spille for gøy. Dette er altså ikke poenget.
=Daniel= Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 huh!? Kan man laste det ned alt? Eller missforsto jeg?
Dʋgɢtung Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Man kan vel laste ned, men selve betaen får man ikke spilt før den blir åpnet på de europeiske serverene. (open beta altså)
Sprayer Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Deles jo på DC++ og kan installeres, Dette har jeg gjort før men koden som jeg kjøpte med pre-order settet mitt viker ikke. Mulig jeg lastet ned closed beta så derfor laster jeg nå ned open beta...Snart ferdig: 100mbit
Omar Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 US open beta har vært og er ferdig. EU final beta skal begynne i løpet av denne måneden. Final betaen fungerer på samme måte som en open beta...
Warlord Nazdreg Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 (endret) Ka e forskjellen på open beta of final beta da...... Kanskje litt teite spørsmål, men det får bare være EDIT: sorry, så ikke helt hva Omar skrev Endret 13. desember 2004 av Warlord Nazdreg
anon12234 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) ingen vits sprayer. open beta har ikke starten enda..... men den ventes innen desember er omme. har du ikke lest på preorder coveret ditt engang? Endret 13. desember 2004 av Henrik2k
saiklon Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Deles jo på DC++ og kan installeres, Dette har jeg gjort før men koden som jeg kjøpte med pre-order settet mitt viker ikke. Mulig jeg lastet ned closed beta så derfor laster jeg nå ned open beta...Snart ferdig: 100mbit lol, da laster du ned US Open Beta da for Blizzard har ikke gitt ut EU Open Beta/Final Beta Installen enda :!:
Sprayer Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) Deles jo på DC++ og kan installeres, Dette har jeg gjort før men koden som jeg kjøpte med pre-order settet mitt viker ikke. Mulig jeg lastet ned closed beta så derfor laster jeg nå ned open beta...Snart ferdig: 100mbit lol, da laster du ned US Open Beta da for Blizzard har ikke gitt ut EU Open Beta/Final Beta Installen enda :!: Hehe, vet vet. Men har man slikt å gjøre så. Fikk sett en fet intro...vet den ligger ute på wow også men hadde ikke sett der. Og kom inn i menyen da, er jo noe Endret 16. desember 2004 av Sprayer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå