Gå til innhold

hvilke spillmagasin leser dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg abonerte på Tekno i sin tid. Det var rått! \o/

Tekno ja!

 

irriterte meg gul og grønn når de sluttet å lage det.

Tekno var kongen på haugen for min del, men sluttet å abonere på det da deg ble et rendyrket spillmagasin.

Nå er det internet for alle pengene når det gjelder spillnyheter.

Lenke til kommentar
Hvor finner man egentlig GameReactor?

Pleide å ta med meg noen når jeg var på videosjappa, men nå er det ikke der mer :no:

Noen som vet hvor man nesten alltid finner det? ;)

Jeg vet ikke hvor lenge siden du fikk tak i forrige magasin i den videobutikken, men det har gått en stund siden forrige magasin ble gitt ut nå. De hoppet over ett nummer pga. sjefredaktørens bortgang i romjulen. Jeg husker ikke helt når neste nummer utkommer, men det skulle i hvert fall dedikeres til den avdøde redaktøren.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvor lenge siden du fikk tak i forrige magasin i den videobutikken, men det har gått en stund siden forrige magasin ble gitt ut nå. De hoppet over ett nummer pga. sjefredaktørens bortgang i romjulen. Jeg husker ikke helt når neste nummer utkommer, men det skulle i hvert fall dedikeres til den avdøde redaktøren.

Nye nummeret er ute nå. Med Splinter Cell: Chaos Theory på forsiden.

Lenke til kommentar
Gamer. no har alt jeg har behov for og mer.

 

takk TST.  :love:

Bare hyggelig! Gøy å se at dere drar nytte av arbeidet vårt. Det er veldig fristende å røpe hva vi planlegger med Gamer.no i tiden fremover, men det er nok best å la være. Gled dere. :-)

 

Jeg vet ikke hvor lenge siden du fikk tak i forrige magasin i den videobutikken, men det har gått en stund siden forrige magasin ble gitt ut nå. De hoppet over ett nummer pga. sjefredaktørens bortgang i romjulen. Jeg husker ikke helt når neste nummer utkommer, men det skulle i hvert fall dedikeres til den avdøde redaktøren.

Nye nummeret er ute nå. Med Splinter Cell: Chaos Theory på forsiden.

Åjsann, da har det nok skjedd noe med abbonementet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...