Zithor Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Har bestemt meg for å spille Undead warlock når spillet kommer, er det noen som har en bra combo på skill pointene ?
MindTooth Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hei. Veldig unødvendig med dobbel post Du får ikke svar fortere for den grunn. Mvh Birger Edit: Legger meg flat. Beklager til deg Zithor Endret 6. desember 2004 av Birger_Nord
OscarWoHA Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Du kan jo sjekke her. Birger: Unødvendig kommentar. Moderatorene ordner opp i sånn. EDIT: Skriveleif. Endret 6. desember 2004 av CobraM
Floydiac Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Du kjøper skills, gjør du ikke? talents vet jeg ike hva som er best......
toman Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Den beste siden er jo www.thottbot.com der kan du finne alt masse våpen osv....
Zithor Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Hei. Veldig unødvendig med dobbel post Du får ikke svar fortere for den grunn. Mvh Birger Edit: Legger meg flat. Beklager til deg Zithor Vet flinke meg fant ut noe mer jeg ville skrive så jeg trykket stopp....for sent Sorry hehe takk for links folk
toman Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 np bare spør om mer skal nå svare jeg... Jeg har lest om wow i mange år nå så bare spør ivei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå