One_ar Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Mappet er ganske lite, men har lagt det for å teste en del funksjoner og sånni hammer...første gang jeg lager map til half-life...uten om en firkantet boks og sånn i hl1 da..men det er ikke mapping.. Jeg er selv ganske fornøyd..til å være første gang...men hva synest dere? Neighbour-War
One_ar Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 ja... screens ligger på den linken eg har posta tidelgare no... det er to hus..og to bakker med en elv i mellom enkelt forklart
henbruas Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Testet det i sted. Ganske bra Men på et så lite map er det nesten nødt til å være TDM ellers blir du skutt før du rekker å skifte våpen.
One_ar Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 takk for at noen har giddet å prøve det.... Ja, jeg tenkte jeg skulle lage mappet litt større, med evt ett større bomba hus..(som i city 17)...utvie hagene litt osv...
henbruas Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 takk for at noen har giddet å prøve det.... Ja, jeg tenkte jeg skulle lage mappet litt større, med evt ett større bomba hus..(som i city 17)...utvie hagene litt osv... Gjør det Blir sikkert bra, men ikkje gjør det for stort da
Zyndrone Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ikke så værst. Husene likte jeg. Lag det større da
Newt32 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ikke så værst. Husene likte jeg.Lag det større da Jau. Var litt lite ja, men ellers ganske bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå