Gå til innhold

Poste feks Nyheter via php på webside LØST


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kunne tenke meg å ha en admin side på hjemmeisen min der jeg kunne skrive inn feks nyheter og poste de slik at de kom opp på feks news.php

 

Noen som kan forklare meg hvordan slike ting fungere og er det noen som har et script på lur?

 

På forhånd takk,

 

Mvh Nissen

Endret av NisseMannH4X
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AJ-Fork er et av mange ferdigsystemer for nettopp dette. Last ned her.

 

Det er vel egentlig ikke så mye å forklare, du installerer det hele ved å laste opp alle filene til domenet ditt (som inkluderer et kontrollpanel), deretter inkluderer du nyhetene som beskrevet i readme/hjelpefilen som følger med.

 

Alt du måtte lure på står egentlig veldig godt beskrevet i hjelpefilene. :)

 

Du kan se dette i bruk i bloggen min. Jeg foretrekker AJ-Fork fordi det er en ekstremt enkel installasjon i forhold til en del andre slike systemer, og det printer ut finfin kode, akkurat slik jeg ønsker.

Lenke til kommentar

Takk for svar men,,

 

Jeg opretta mappa fork og cmoda den (777) og lasta opp alle filene og cmoda alle (777).

 

Så sto det at jeg skulle gå til yourewebsite.com/fork og så skulle jeg føjge installasjonen, men når jeg åpner denne mappa i browsern så skjer det ingenting. Finner ikke ut hva jeg skal gjøre. (er fersk innen php så det er sagt) Hva skal jeg gjøre? Fork mappa mi: http://home.online.no/~torilds/fork/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...