bengh Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Som sikker mange andre har jeg droppet fastelefon og betaler kun for linje inn i huset til ADSL. Nå her jeg fått tilbud om "gratis" trådløs telefon mot å tegne mini-abonnement som koster 89,- pr mnd. Dette blir kun 29,- i tillegg pr. mnd. Siden jeg har trådløst nett lurer jeg på om trådløs telefon og nett kommer i konflikt eller om de, som jeg tror, jobber på forskjellig frekvenser. Jeg har trådløs overføring av lyd/bilde mellom PC og TV og det går ikke i hop med trådløst nett da de jobber innen samme frekvensområde. Noen med erfaringer her.
bomelby Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 mener og huske at trådløse telefoner bruker lavere frekvenser, så det bør ikke være noe problem.
bengh Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Telefonen er en Doro 520. Etter å ha søkt litt på nettet har jeg funnet ut at dette er en DECT telefon som jobber i freksvenområdet 1.88-1.9GHz men trådløst nett jobber på 2.4GHz. Dermed skulle det ikke være noe problem ?
twarr Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Telefonen er en Doro 520. Etter å ha søkt litt på nettet har jeg funnet ut at dette er en DECT telefon som jobber i freksvenområdet 1.88-1.9GHz men trådløst nett jobber på 2.4GHz. Dermed skulle det ikke være noe problem ? Riktig, ingen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå