Gå til innhold

Bad bad skryt?


Anbefalte innlegg

hehehe.....

Zitoz går i klassen min og jeg kjenner han godt.

ingenting av de komponentene har han, bare oppskrytt.

 

eneste han har er en uslig compaq

det der er lamt peter ikke jug, du som sier at du er stolt av den compaq'en din. BAH busta der ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


The_Lobster skrev:

Jeg har merket på en god del "signaturer" at folk har skrevet hvilke komponenter pc'en deres har.

Det er forsåvidt greit, for da får man se på en måte nye muligheter, etc.


Men når f. eks. Zitoz skriver:

- MOBO :: MSI 860D PRO -

- CPU :: 2x Intel Pentium 4 Xeon 2.0 GHz -

- RAM :: 8x Rambus PC800 ECC 512MB RIMM -

- GFX :: 3Dlabs Wildcat III 6210 -

- HDD :: 4x Seagate Cheetah X15 36.7GB -


BLA BLA BLA BLA


Noen mot argumenter eller medmeninger?
:D

Joachim


Om du hadde hatt litt peil på data, så hadde du skjønt at den signaturen der er 100% piss.

Det er f.eks. ikke mulig å ha et 3Dlabs Wildcat kort på et MSI Hovedkort av den typen.

Hvordan?

Jo fordi, det 3dKortet bruker en litt mer "eksotisk" AGP kort en det sånne "pingle kort, ala MSI" har å stille med.

 

Det er noen som har komentert og sangt, at det er pur bragging. osv. og til dem har jeg sagt at. de har 100% rett.

 

Denne signaturen er og var en slags prottest mot alle din anal pulte fjorttis *****ne fra oslo, som får alt de peker på av pappa.

Og, det dere alle tenker på her. er hvor masse ditt og datt koster, og hvor masse gigabyte lagrings plass man har.

 

Jeg blir en smule "kvalm" av sånnt "horeri" og ønsker at dere alle må dæ, brenne og råttne i helvette.

Lenke til kommentar

Joda, du har ganske rett Zitoz...

Men hvorfor ikke skrive at du er stolt av Compaq'en din isteden for å få alle fjortisser til å gå til pappa å si at de trenger 8x 512mb rdram.. lol :grin:

 

Når jeg tenker over det så var det en teit post jeg posta, men jeg bruker hodet for seint.. :smile:

Quote:


Og, det dere alle tenker på her. er hvor masse ditt og datt koster, og hvor masse gigabyte lagrings plass man har.


 

Ikke alle... :smile: Skulle selvfølgelig gjerne ha mer enn de 40Gb'ene som sitter på faren min sin PC. Og spør jeg om jeg får kjøpe en ny harddisk til hans pc sier han at jeg bare får rydde litt.. Og det er jo på en måte sant, uansett hvor stor harddisk du har, så fyller du den opp, (som nevnt i den andre tråden), og etter å ha hatt så lite diskplass at jeg ikke kan lage en bitteliten mappe på desktopen, fant jeg faktisk ut at det var sinnsykt mye jeg ikke trengte som bare lå å slang... (pappas temp og access filer er værst... og så utrolig mye plass msdn Library, Office, og Visual Studio 6 tar! (og som jeg selvfølgelig ikke kan slette, på grunn av paps jobb.. hrmf!)

 

*Some times at night... I wish my dad could stop programming and get rid off all that "space stealing" software"... :grin:

 

Joachim

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: The_Lobster på 2002-06-02 22:11 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: The_Lobster på 2002-06-02 22:12 ]</font>

 

(*morsomme de "edit" greiene som kommer etter at du har editet posten noen ganger*.. lol)

 

[ Denne Melding var redigert av: The_Lobster på 2002-06-02 22:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-02 20:16, xonic skrev:

hehehe.....

Zitoz går i klassen min og jeg kjenner han godt.

ingenting av de komponentene har han, bare oppskrytt.

eneste han har er en uslig compaq

det der er lamt peter ikke jug, du som sier at du er stolt av den compaq'en din. BAH busta der ihvertfall.


Det har du helt fullstendig rett i.

Men, jeg så at folk hadde sånn. Hovedkort og, Prosessor osv i Signaturen sin, så jeg tenkte muligens jeg skulle ha det jeg også.

Har for øyeblikket en 500Mhz pc eller noe.

i en Compaq ja, og min Compaq er bedre en din Tissetac, eller hva du nå måtte finne på å ha som pc.

Tingen er at, selv om jeg skrivde alt det pisset i signaturen, så har jeg vel aldri sagt at det er min pc? nei, det er noe dere ronke-panner har trodd.

Og da tenker jeg, "hahah" og så tenker jeg "idioter" og så tenker jeg "er det mulig"?

Og du Lobster, det gjør da ikke noe om man er litt mussunelig.

 

Og til en annen "smarting" som også slang inn et innleg her.

Jeg er så 100% enig med deg i det du sier om "å gå på komplett.no å mekke sammen det beste" for det var akkurat det jeg gjorde. Du kan mye, og det er ikke sikkert man trenger så mye pc for å gjøre en god jobb.

Og til de som sier jeg er barnslig, idiot og taper osv. jaha, hvorfor? fordi jeg skrev opp noen spesifikasjoner i en forbanna forums signatur på et lusent forum som suger hste kukk i ly av måne lyset?

ok, da er jeg sikekrt en taper :-)

Lenke til kommentar

Må jo innrømme at zitoz har et poeng da. Virker som om at maskinvare er veldig viktig for noen, hvilket denne diskusjonen bærer tydelig preg av. At noen plutselig dukker opp med "monster-pc" i signaturen skulle skape så stor en diskusjon er jo unektelig til ettertanke for noen og enhver :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-02 22:32, Dan Hansen skrev:

Quote:


Den 2002-06-02 20:06, keithho skrev:

JEG HAR EN FAR SOM ER SÅ RIK AT HAN KAN KJØPE VERDEN TIL MEG! Måtte bare får det ut..


 

Kan hende det, men det er ikke sikkert jeg vil selge den til ham
:lol:

 

Mine meg om coop reklamen....

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-06-02 22:35, NitroPlex skrev:

Liker pcen min jeg!

_________________

Pentium lll 800mhz

Ati Rage Fury 32mb

520 DDR RAM

Western Digital 80gb 7200rpm

IBM 20gb 7200rpm

ATX VA5


Der har man i og for seg en ganske god pc, som skulle holde til alle og en hvær (vær, ver, hver. altså, jeg gir så **** hvordan det skrives)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...