Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk alle sammen :thumbup:

 

jonas27389: Syns det var litt dyrt. Får prøve med biltema-lakken jeg har først, og hvis det blir dårlig får jeg bite i det sure epliet og kjøpe det da.

IKKE KJØP BILTEMALAKK...

Den er forrferdelig, ganske mange her i forumet som har erfart det. Mange som rett og slett har kunnet skrelle den av etterpå. Hvis du vil ha en okey lakk til utrolig pris skal du kjøpe europrislakken. Tror den koster under 20kr boksen og det er mange her i forumet som har skrytt av den (har ikke erfaring med denne selv).

Lenke til kommentar
Blir stilig dette. Gleder meg til å se ferdig resultat :)

 

litt off-topic

 

Jeg trenger noen male kontakter, hvor får jeg det? Med ledning. Har noen female med ledning jeg tok av fra en strømforsyning, men nå trenger jeg male, noen som vet ?

LITT off topic?

 

Hallooo.... START DIN EGEN TRÅD. Ikke begynn å spørre om slikt i en worklogg... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Takk alle sammen :thumbup:

 

jonas27389: Syns det var litt dyrt. Får prøve med biltema-lakken jeg har først, og hvis det blir dårlig får jeg bite i det sure epliet og kjøpe det da.

IKKE KJØP BILTEMALAKK...

Den er forrferdelig, ganske mange her i forumet som har erfart det. Mange som rett og slett har kunnet skrelle den av etterpå. Hvis du vil ha en okey lakk til utrolig pris skal du kjøpe europrislakken. Tror den koster under 20kr boksen og det er mange her i forumet som har skrytt av den (har ikke erfaring med denne selv).

Hvis jeg husker riktig så advarte alle mot alt annet enn hobbylakken. Den var av god kvalitet. Jeg har allerede kjøpt lakken skjønner du. (2 bokser)

Endret av illvit
Lenke til kommentar
Blir stilig dette. Gleder meg til å se ferdig resultat :)

 

litt off-topic

 

Jeg trenger noen male kontakter, hvor får jeg det? Med ledning.  Har noen female med ledning jeg tok av fra en strømforsyning, men nå trenger jeg male, noen som vet ?

LITT off topic?

 

Hallooo.... START DIN EGEN TRÅD. Ikke begynn å spørre om slikt i en worklogg... :thumbdown:

Faen så sur du er da! Var bare et spørsmål! !!

Lenke til kommentar

Takk!!

Når jeg pusser på sparkelet med sandpapir så går det ikke bort. Den klumper seg liksom opp. Gikk hardere til verks og brukte fila. Sparkelet gikk bort, men det gjorde treverket og. Dekka over mine feil med litt sparkel og får prøve igjen en annen dag når det har tørka. Noen tips?

Lenke til kommentar

ha på et godt og tykt lag som er veldig godt blandet med herderen også venter du lengeeee, en dag for best resultat... før du sliper det vekk ( altså ikke mer herder enn du skal ha i, men bland det lenge for bra miks... ;) )

 

ta deg litt tid når du sparkler og prøv å få det så jevnt som mulig med en gang... og siden du skal ha over en ganske stor flate kan det kanskje være lurt å ta det i flere omganger... ;)

 

blir nok bra..!

Lenke til kommentar

Det er byggfuge jeg bruker som sparkel. Neste bildeupdate kommer nr jeg får pussa. Pussa litt nå, og det ciste seg at jeg bare hadde vært utålmodig. Den var ikke helt tørr forrige gang jeg pussa. Får vente i noen dager til, så kanskje det blir enda lettere å pusse.

 

Ps. Merk at det har vært over 20 000 besøkere.

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Det ser overraskende bra ut nå som jeg har spraya med biltemalakken. Kanskje jeg skal kjøpe litt bengalakk for å få den enda jevnere. Update kommer en gang i kveld. Det har oppstått noen "ujevnheter". Vil bengalakken dekke over porene?

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...