Himself Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg klarer nesten ikke å le av Gromle sitt innlegg, selv om det var ustyrtelig morsomt, for han har jo alt for rett. Det eneste håpet vårt er at kvaliteten på grafikken kommer så langt at spillprodusentene begynner å konsentrere seg mer om innhold enn om grafikk. Mitt største ønske er at noen tar til vett og slutter å slippe ut smakløse sequels og remakes. Hvert spill skal være unikt, ellers nekter jeg snart å spille dem. Heldigvis er det ingen fare for at det noen gang blir utgitt en toer av det jeg spiller mest:Magic the Gathering - online, så der er jeg ihvertfall trygg.
Aiven Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Glimrende satire Gromle, du har bare SÅ rett. Som innvending til dette med at grafikk skal bli billig/tilgjengelig for alle, vil jeg påpeke at det stikk motsatte er tilfellet i dag. Det er de som legger mest penger i den, som får den beste grafikken. Tror neppe dette vil endre seg noe særlig. Man må vel jobbe masse med grafikken for at det skal bli bra, noe som koster penger.
StianGH Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Half-Life 3 er meldt til 2007-2010... (sant!) World of Warcraft 2, HL2 grafikk, og like mange muligheter... GTA: World, verdens herredømme, MED MP! The Sims 5, 1. person med tredemølle og trådløse "skjerm-briller"... Ghost Recon 4 med sine enorme brett. Fælt bra grafikk og time-lange turer i fotorealistiske kjøretøy. OPF 3, Likt Ghost Recon bare med strategiske elemementer. FF???, konkurs... Gran Turismo 5, fotorealistisk, halv-nakne damer. Mulighet til å gå på by'n å feire, 200 nye biler. Splinter Cell, døpt om til Sneaking Sam, Running Fishers. Likt Chaos Theory bare bedre MP nær slossing og litt bedre grafikk, mye mer brutalt, lagt til øks. Life, nykommer som utnytter nyeste teknologi. Skjerm-brillene, tredemølle, mulighet for å gjøre ALT i en virtuel verden. Blir ikke SÅ stor slager, men eksepsionelt bra "spill". BF 1999, nyeste grafikk, strategiske elementer, tar for seg "Secret Wars", hemmelige agenter og hele pakken, som i Sòldner (BAH!). CM7(FM7), live opptak, fjernstyring og satt opp i et ENORM nett. Kan sende kampene på TV! Counter-Strike, tatt fra markedet, gjort om til kamp-simulator for forsvaret. Ligger som piratkopi på nettet. Inkluderer et VELDIG bra banelagings vertøy. Brukes av terrorister for å planlegge angrep. Bond: The Best Game\Movie Till Now, gikk tom for titler. Suger, men har bra MP. HL2 grafikk (som ikke er så bra). Havets Hersker, *drømme, drømme...* (sjekk her) Delta Force: Dangorus Visions, nok en dårlig tittel, revolusjonerer verden med "very life like AI"... MORE TO COME! (klokka er 01:03 og nærmer seg "force sleep"-modus... Skal nok fortsette og legge til litt humor ) Kansje ikke alt her blir laget innen 07, men det kommer. Jeg håper jeg får oppleve VR (Virtual-Reality)... Takk for meg.
Hr. Jenssen Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Mye morsomt her... Håper bare at det kommer en kjempebra expansion til Gothic 3 i løpet av 2006 en gang, jeg!
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Jeg venter fortsatt på en sammenslåing av Sims og GTA. Helst multiplayer.
Sloth_lien Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Morrowind 14:Everlasting, et rollespill hvor det automatisk blir generert mer landskap og oppdrag, ingen har oversikt over hvor ting er og du kan nyte uke-lange løpeturer før du finner den riktige byen. Microsoft kommer med et (nesten) bug-fritt Windows system. GTA: World, en virtuel verden med perfekt grafikk hvor ABSOLUT ALT er med og du kan gjøre hva du vil, seff multiplayer! Alt som skjer i virkeligheten blir lagt inn i spillet realtime. Folk kommer til å dø som fluer i virkeligheten fordi de tror de spiller. Dette tror jeg kommer! Men kanskje ikke i 2007.. Ingen gidder å lage spill mer fordi ingen betaler...
darkducks Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Tja.. Ser for meg at EA kommer til spy ut grafiske nesten perfekte spill som totalt mangler sjarm og historie. NFS:U 4 får alle fjortisene til å hyle av fryd. Doom 4 kommer, med en mer detaljert svart skjerm enn noe annet spill kan vise til. Dette takket være den nyutviklete DarkEnigne som takler flere nyanser av svart enn noen annen spillmotor ever. HL 3 kommer. Kopisperren er så enorm at fåtall av de som kjøper det klarer å få aktivert i løpet av det første året det er markedet. CD-Key er på 3 A4-sider, og Steam krever at spillet må aktiveres på nytt for hvert kapittel. Final Fantasy 23 kommer. Med en lolita-erotisk undertone svinser små søte asiatiske pixeldamer rundt skjermen. Grafikken og detalje på personene spillet får Valgjerd til å gå i taket å forby spillet. Novalogic fortsetter å spy detaljerte 3dshootere. Flotte miljøer og realitiske oppdrag. Men AI suger fortsatt balle. Bush invaderer Afrika etter å ha spillt litt for mye, og tror at alle terrorister er dumme fordi de er det i spillet hans. Fan så trøtt jeg egentlig er nå....... Å fyttigrisen eg ler! :!: :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå