Gå til innhold

Ny matte for diamonback!


Anbefalte innlegg

Har bestemt meg (dermed basta :p) at jeg skal ha Razor Diamonback...

 

PS: Den koster kun 426kr. på databutikken.com... mot ca. 600 på komplett..

 

Så funderer litt på musematter nå...! Kan desverre ikke ha Q-pad (spiller mest fps spill, så low-sense matten blir for stor) fordi den tar for mye plass...

 

icemat har jeg... takler ikke den glasslyden :p

 

pris maks 400kr.. Så betingelsene :

-ikke for stor

-ikke bråkete (litt bråk tåler jeg, men ikke sånn icemat 1. edition)

-helst kunne kjøpes på databutikken.com

 

 

Har sett på Razor Excactmat på databutikken.com.. er den noe for meg?? siden en Razor matte for en Razor mus må da være bra eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då kan eg på det varmaste anbefale fUnc sUrface 1030 matten. Den har akkurat grei nok størrelse og kostar lite. Eg har Logitech MX510 mus og Hyperglide Skates under og det er vel nærast som Bambi på isen. Du høyrer nesten ikkje at du brukar den. Har du headset på høyrer du ingenting. Ta det i betraktning når du skal køype.

Kostar 254,- på databutikken.com

Endret av JanSaxhaug
Lenke til kommentar

Har selv handlet diamondback, og har disse fire mattene ( FunC, Icemat & steelpad 4D og "tøymatte 3mm")

Det jeg mener om mattene er:

-Icemat bråker for mye, men god glid uanz....

-FunC har fantastisk glid, og er lydløs.... har faktisk litt for god glid for meg

-Steelpad funker bare på den ene siden, den glatteste siden vil ikke funke:/

-Tøymatten funker som bare det, akkuratt passe friksjon, og klart best om du måler pris/ytelse

 

Den jeg finner mest behagelig av disse mattene er den "ruglete" siden på steelpad, bedre kombinasjon har jeg aldri vært borti;)

(ps: den koster bare 130kr på komplett, og musen koster 495kr der)

 

Gl hf

Mvh Stein Høyekvam

Lenke til kommentar
Finnes det noen nettbutikker som selger en pakke med flere av de gode gamle tøymattene? (3-5 matter) De slites jo ut med tiden, men er overlegent best synes jeg.

Du kan jo alternativt kjøpe en Q-Pad Highsense, den sliter ikke, så du kan ha den lenge. Du tjener fort inn de pengene du måtte ha brukt på tøymatter til 20kr.. ;)

Lenke til kommentar
Finnes det noen nettbutikker som selger en pakke med flere av de gode gamle tøymattene? (3-5 matter) De slites jo ut med tiden, men er overlegent best synes jeg.

Du kan jo alternativt kjøpe en Q-Pad Highsense, den sliter ikke, så du kan ha den lenge. Du tjener fort inn de pengene du måtte ha brukt på tøymatter til 20kr.. ;)

Har de samme feel som vanlige tøymatter da?

Lenke til kommentar
Finnes det noen nettbutikker som selger en pakke med flere av de gode gamle tøymattene? (3-5 matter) De slites jo ut med tiden, men er overlegent best synes jeg.

Du kan jo alternativt kjøpe en Q-Pad Highsense, den sliter ikke, så du kan ha den lenge. Du tjener fort inn de pengene du måtte ha brukt på tøymatter til 20kr.. ;)

Har de samme feel som vanlige tøymatter da?

Husker ikke, leeenge siden sist :p

Lenke til kommentar

fUnc ute av dato? Det er den iallefall ikke. Funker meget bra den. Hater musmatter med høy kant, blir så jævlig most i handleddet. fUnc sliter no jævlig på mouse padene mine, men det gjør vel fleste matter utenom tøymatter.

Skjønner ikke hva folk skal med megasvære musmatter som Q-PAD? Bruker ikke hele flata på fUnc en gang jeg.

Skal dere ha tøymatte. Gå for Allsop. Den er visst genial og fås kjøpt for under 100kr

Lenke til kommentar
fUnc ute av dato? Det er den iallefall ikke. Funker meget bra den. Hater musmatter med høy kant, blir så jævlig most i handleddet. fUnc sliter no jævlig på mouse padene mine, men det gjør vel fleste matter utenom tøymatter.

Skjønner ikke hva folk skal med megasvære musmatter som Q-PAD? Bruker ikke hele flata på fUnc en gang jeg.

Skal dere ha tøymatte. Gå for Allsop. Den er visst genial og fås kjøpt for under 100kr

Som sagt, QPad mange utgaver;

 

Highsense - Liten - Soft / Hard (1/4mm)

 

MidSense - Medium - Soft / Hard (1/4mm)

 

LowSense - Stor - Soft / Hard (1/4mm)

 

QPad er den beste tøymatta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...