Der Kommissar Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Mornings. Jeg satt meg nettopp ned for å spille litt CS:S, og gikk inn på Langjengens Source server, og der var altså mappet fy_pool_day_css. Det som undret meg var da at veggene var helt gjennomsiktige, og taket og gulvet var hvitt på svart-prikkete. Jeg spurte om alle hadde det slik, og noen svarte ja, mens andre svarte nei. Er det noen måter å fikse dette på, som f.eks. å slette mappet og prøve igjen, eller noe slikt? For jeg har ikke lyst til å ha den juksete fordelen av å se igjennom vegger
Mr.Garibaldi Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Prøv å last ned kartet fra en nettleser, og ikke gjennom CS. Hadde samme problem med de_rats hvor noen objekter bare var bokser med hvite streker, og en del teksturer manglet. Men når jeg lastet ned kartet manuellt fungerte det fint...
Loeve Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Enten så er det noe galt med teksturene dine, eller så har noen leka seg litt med wallhack på maskina di.
Der Kommissar Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 (endret) Enten så er det noe galt med teksturene dine, eller så har noen leka seg litt med wallhack på maskina di. Tror nok det har skjedd noe feil når jeg lasta ned direkte fra servern. Men det som er at det er jo mange andre med gjennomsiktige vegger, så det blir nok ikke fair play før om ei god stund Edit: Nu er det fikset, lasta bare ned fra en tysk güntherside Endret 4. desember 2004 av Mr. Jenssen
uberhunter Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hehe er det ikke deilig og bare se polygoner istedet for teksturer da?
henbruas Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Du kunne jo latt det være slik å skyte folk gjennom veggene da
henbruas Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Viss dette er tilfellet kan man jo bare slette de filene på alle baner så har du en ny type wallhack
JarleW Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hei, ang. det map'et på Langjengen-serveren så har jeg selv samme problemet, mens andre ikke har hatt noen problem. Vi har byttet ut disse map'ene. Håper det er bedre nå...
FuJJi Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Du kunne jo latt det være slik å skyte folk gjennom veggene da Det er bare det at kontoen kan bli stengt pga juks
Der Kommissar Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Du kunne jo latt det være slik å skyte folk gjennom veggene da Det er bare det at kontoen kan bli stengt pga juks Ja, og dessuten synes jeg at det er feigt, og det er ikke gøy for andre å spille mot folk som enten cheater eller har nevnte fordel!
Bluebeans Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Kontoen kan ikke bli banna for det der. Du kan derimot bli banna fra serveren. Forøvrig er jo "Map downloading" forholdsvis nytt, så de har vel gjort noe feil når det har kommet til teksturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå