Gå til innhold

Hvilken Windows version?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja nå er det egentlig hipp som happ på hva du velger av Win 2000 og XP. begge to er egentlig like bra. selv ville jeg helt klart valgt Windows 2000 PRO ENGELSK :D da denne bare er helt rå og konge. hvorfor? jo fordi den er stabil og bra. er ikke så mye tullball i Windows 2000 som det er i XP, derfor liker jeg Win 2000. hvorfor Engelsk? ja nei det vet jeg ikke helt. jeg liker vel Engelsk bedre enn norsk da serru.

 

hvis du skulle valgt XP hvilken hadde du tenkt på da? HOME eller Pro. hva skal du bruke maskina til?

 

hvilken Windows har du nå?

Lenke til kommentar

Jeg brukte Windows 2000 før og oppgraderte til Windows XP. Jeg kunne aldri tenkt meg å gå tilbake igjen.

 

Jeg har skrudd av alle unødvendige elementer, som det nye Windows XP-themet (synes ikke det blå themet er pent), og den nye startmenyen. Windows XP har en haug med innebygd funksjonalitet som jeg liker (f.eks. bedre støtte for trådløse nett, enklere oppdatering av nettver, flere innebygde drivere, etc).

 

Min erfaring er at Windows XP (nå med SP2) er mer stabilt enn Windows 2000. Jeg bruker PC til studiobruk, og hadde flere kræsj med Windows 2000 enn jeg har nå med Windows XP.

 

Jeg ville gått for Windows XP, omtrent på samme grunnlag som wil, bare motsatt. ;)

Lenke til kommentar

Har mest trua på Win 2000 Pro Norsk. Må vell bli Pro om det blir Xp også da?

Klarer bare ikke å bestemme meg.. Synes Xp er treiger enn 2000.

 

Er det ikke slik at det samler seg opp i Xp? Så installasjonen bare vokser og vokser (Win mappa jeg tenker på).

Endret av crosworth
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ville valgt 2000 pro ihvertfall hvis maskinen er litt gammel, har gått tilbake fra xp pro til 2000 pro nå og er veldig fornøtdm har en kammerat som har gjort det samme, er veldig fornøyd han også.

 

og hvem bryr seg egentlig om utseende og noen få extra funskjoner på startmenyen. (likte aldri xp startmeyen uansett så jeg endre den bestandig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...