Gå til innhold

bytte til Nettbasert operatør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at ikke mange har hadd problemer med TalkMore - derfor at jeg har søkt gjennom det på disse sidene.

 

Det er oppstarts avgiften i Norge folk har vært opptatt av - så derfor nevte jeg sammenligningen her. Og, jeg reiser mye til Finland, (derfor nevnte jeg Finland her) - og har spart MYE penger på å benytte TalkMore istedet for f.eks Mobyson. Du skal ikke sende mange meldinger eller ringe mye fra utlandet før pris-differansen blir MEGET stor.

 

"Nettopp, da blir plutselig ikke TalkMore så mye billigere enn Mobyson, for det virker som om du mener at man skal spare penger på TalkMore iforhold til Mobyson ved å bruke mobilen i utlandet... "

- Her innrømmer du visst at TalkMore er billigst :p

- og ja, man sparer penger i utlandet ved å bruker TalkMore iforhold til f.eks Mobyson.

 

Hvis du bruker sammenligningen på telepriser.no - så vær klar over at etter bare én sms i utlandet - så er TalkMore blitt billigere enn Mobyson. Mange som drar til Svinesund på julehandel..... ;)

 

***Avslutter herved mine bidrag til denne diskusjonen.***

Lenke til kommentar
- Her innrømmer du visst at TalkMore er billigst  :p

 

Har ikke sagt at Mobyson er billigst da, er klart TalkMore i Skandinavia, men utenfor blir nok forskjellen mindre. Og det er før man reiser til utlandet en gjennomsnittsbruker skal ha spart såpass penger på Mobyson at TalkMore ikke har blitt billigere når du kommer hjem igjen.

Vi har hytte i Sverige og benytter den hver helg fra påske til høstferie, og jeg hadde ingen problemer, kanskje fordi jeg var vant til djuice Kontant's priser :roll:

 

Men synes det blir feil å dra inn utlandet så veldig, mange reiser til utlandet og er få som virkelige storbrukere av mobilen der, isåfall ikke av de abonnementene som har TalkMore eller Mobyson.

Husk på at Mobyson er klart billigst på GPRS :tease:

Endret av caesar*
Lenke til kommentar

Bare en SISTE ;) kommentar fra meg....

Anbefaler de som skal skifte om å gå inn på www.telepriser.no og legge inn sitt forbruk inn der - og beregne hvem som blir billigst.

Så får man legge det inn i sin avgjørelse.

 

Kan nevne, at med mitt forbruk - så ble faktisk TalkMore billigere enn Mobyson :tease: , og halve prisen av NetCom Kontant.

 

now, I "say no more"...

Lenke til kommentar
Og ta en tidd på hvem som har mest proff hjemmeside av de to  ;) .

Må bare ta det opp igjen :p

Var inne på TalkMore.no i dag, og ser at de har gjort litt om på forsiden. De har nå fått flere tjenester som Mobyson har tilbudt i noen måneder, aner vi litt herming her? :hmm: WAP/MMS-oppsett, mobil"tilbud", underholdning, saldo via mobilen og informasjon om forhåndsbetalte abonnement...

Endret av caesar*
Lenke til kommentar

GPRS/MMS oppsett har vært tilgjengelig en stund - men det har hele tiden ligget lenke til NetCom sine oppsett, som er de som skal brukes.

 

Mobiltilbud har de ikke.. de har en lenke til dinpris.no.

 

Informasjon om forhåndsbetalt abonnement har de hatt hele tiden - det er jo det eneste de tilbyr.....!

 

Saldo via mobilen har også vært mulig en stund.

 

 

Jeg vet ikke hvem som hermer etter hvem, men Talkmore var vel først ute med forhåndsbetalte abonnement.

Lenke til kommentar
Mobiltilbud har de ikke.. de har en lenke til dinpris.no.

 

Skrev mobil"tilbud", de bare linker videre som Mobyson

 

Informasjon om forhåndsbetalt abonnement har de hatt hele tiden - det er jo det eneste de tilbyr.....!

 

De har nå flyttet det fram til forsiden, etter at Mobyson gjorde det samme

 

Saldo via mobilen har også vært mulig en stund.

 

Mobyson var først

 

Jeg vet ikke hvem som hermer etter hvem, men Talkmore var vel først ute med forhåndsbetalte abonnement.

 

Mobyson kom en måned etter TalkMore, og på så kort tid har man ikke fått alt på plass, så jeg tror nok at tanken var hos Mobyson før TalkMore ble lansert...

Endret av caesar*
Lenke til kommentar
Mobiltilbud har de ikke.. de har en lenke til dinpris.no.

 

Skrev mobil"tilbud", de bare linker videre som Mobyson

 

Informasjon om forhåndsbetalt abonnement har de hatt hele tiden - det er jo det eneste de tilbyr.....!

 

De har nå flyttet det fram til forsiden, etter at Mobyson gjorde det samme

 

Saldo via mobilen har også vært mulig en stund.

 

Mobyson var først

 

Jeg vet ikke hvem som hermer etter hvem, men Talkmore var vel først ute med forhåndsbetalte abonnement.

 

Mobyson kom en måned etter TalkMore, og på så kort tid har man ikke fått alt på plass, så jeg tror nok at tanken var hos Mobyson før TalkMore ble lansert...

Ærlig talt, hvor gammal er du, caesar*? For en patetisk diskusjon.

Greit nok at Mobyson er ditt hjerte nærmest, men du trenger ikke å oppføre deg grinete selv om andre rakker ned på "selskapet ditt".

Lenke til kommentar
Ærlig talt, hvor gammal er du, caesar*?

4 :whistle:

 

Jeg reagerer på at folk kan skrive så mye dritt om Mobyson uten å bli "sett" stygt på, mens sier man at alt ikke er perfekt hos TalkMore så er man jo nesten dum. Er det bare jeg som legger merke til det?

Endret av caesar*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...