Abuser1 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 jeg vil tro at det skal være en slags "jule gave" til oss som gleder oss til open beta å at den av den grunn starter på julaften... det er min teori da.. men vi får håpe på at den starter innen de neste dagene
Jeanette_83 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jepp, hadde vært dødskos og satt seg ned på julaften. Den beste julegaven jeg kunne ha fått for øyeblikket i allefall. This is real
anon12234 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 hvorfor har jeg en rar følelse om at den kommer garantert til å komme den 18?
efjen Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Til alle dere som "tror" at betaen kommer X. desember: hvorfor? EDIT: Stavefeil Endret 14. desember 2004 av efjen
DaRe_deVIl Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Fordi de noen butikker får inn siste sending av beta keys den 17. Også leste jeg på forumene til blizzard at de ikke starter betaen før alle pre order kits er sendt ut.
Abuser1 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 vel, til deg som lurte på hvorfor vi tror det er X desember, så står det her: http://en.wow-europe.com/wow-oldnews.shtml kan også poste det her:World of Warcraft Pre-Order Starts Today in Europe - 26/11/2004 Starting today, gamers will be able to pre-order World of Warcraft from participating retail outlets across Europe. Purchasing a Pre-Order box will secure you a copy of the game on the day of launch. Additionally, the Pre-Order box contains an authentication key that grants you access to the European Final Beta Test, and an Audio CD with a selection of tracks from the official soundtrack from the game. The European Final Beta Test is currently scheduled to begin in December, so check back regularly – we will be announcing the start date on this website.
efjen Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Abuser1: Jeg er klar over at betaen skal komme i desember. Poenget mitt er at folk gjetter på spesifikke datoer, tilsynelatende uten noen argumenter i det hele tatt. DaRe_deVIl: OK, da kommer vel ikke spillet før den 17. nei. Dermed er vi nede i 31-17=14 dager som folk kan gjette på.
The_evil_blue_toad Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Tipper enten 24/25 noen land har så og si juleaften den 25, så derfor er jeg litt usikker på hvilken av disse. Eller 31.12, mellom 23.00 og 23.59 som det ikke hadde overrasket meg om blizzard valgte. Av en eller annen grunn traff også 18 meg ganske godt, sitter med en liten magefølelse der, men det kan tenkes var på grunn av de to bollene jeg nettopp spiste. Uansett er magefølelsen på 18 også god
Abuser1 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 enig der vi får håpe på det beste. jeg legger pengene på den 24\25, altså julaften. men vi får håpe det ikke var bollene som ga mage følelsen da
nåvi Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Dersom de siste butikkene får pre-order kit den 17. kan ikke betaen starte den 18. ettersom det tar lenger tid enn en dag å sende ut til kunder runtforbi
-Guardian- Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Håper ikke de tar hensyn til at evt butikker på nettet skal få tid til å sende ut pakkene. Sitter med en følelse av 18 eller en førjulsgave i neste uke. Men man veit jo ikke med blizzard
-=Toasted=- Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 regner med at hvis de sier at de sender ut den siste forsendingen den 17. så kommer de nok ikke til og sitte og vente på at hver enkelt butikk får pakkene.. altså hva skulle de ha gjort da? ringt rundt ? "hallo det er blizzard som ringer.. dere har ikke fått pakka enda nei? ok da får vi vel vente en dag til med og sette igang fb da.." det blir for dumt..
nåvi Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Det finnes noe som heter "estimated delivery date". Mener å huske at noen fra Blizzard lovte at final beta ikke skulle starte før alle hadde fått sine pre-order kit. Hvis de siste butikkene får kits 18. høres 23-24 ut som en god dato siden det tar lenger tid å sende pakker rundt juletider.
Hoel Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Nå skal vel folkene hos blizzard også ferie jul. Så jeg tviler på en juleaften release Men den 18 høres bra ut
World Of Warcraft Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 De har jo ikke juleferie hele jula da... ikke sikkert alle har på samma ti heller
Roarm Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 http://en.wow-europe.com/ Her står det at final beta kommer ut i slutten av desember/ begynnelsen av januar. Så tviler sterkt på at den kommer ut i desember.
riversen Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 http://en.wow-europe.com/Her står det at final beta kommer ut i slutten av desember/ begynnelsen av januar. Så tviler sterkt på at den kommer ut i desember. Begynner å miste troen litt jeg å ja.. Men, vi kan ikke gjøre annet enn å bare sette oss ned og håpe.
LordBendtner Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 http://en.wow-europe.com/Her står det at final beta kommer ut i slutten av desember/ begynnelsen av januar. Så tviler sterkt på at den kommer ut i desember. Var bare det jeg satt og venta på ja...
Bad_Byte Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Da tar det ikke lang tid før dem sier at FB blir utsatt til feb. (2006 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå