voüshvaggi fyrsten Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det er kjipt at Call of Duty Finest Hour ikke kommer på PC... Andre som er enig?
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det er kjipt at Call of Duty Finest Hour ikke kommer på PC... Andre som er enig? Like kjipt som at andre toppspill ikke kommer på konsoll.
Djevlen Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Jeg er egentlig ganske så uenig. Call of Duty til pc har jo akkurat fått en tilleggspakke, hadde de releaset enda en hadde det blitt bråk. Derfor er det smart av dem å release til konsoll.
voüshvaggi fyrsten Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 hm... det suger å spille slike spill på konsoll.. sliter på PS2 når jeg skal spille GTA SA og andre lignende spill.. men det er selfølgeli smak å behag!
Q&A Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Skal medgi at det hadde vært kult å teste ut. Det er jo med Nord-Afrika og greier. Men jeg spiller aldri konsoller, så det blir vel ikke så aktuelt. Lurer litt på om jeg bør anbefale det til en kompis En ting jeg lurer på. I Dagbladet i går var det omtale av Finest Hour og han skrev at "det nesten ikke er noen mellomlagringsplasser i spillet, og at du dermed må regne med å spille store områder på nytt". (PS2) Betyr det at det ikke går an å lagre når man vil slik som med F5 på PC, eller er det bare anmelderen som er idiot?
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 first person spill har ingenting å gjøre på en konsoll..min mening..
voüshvaggi fyrsten Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 ja, er enig der Lenniz.. FPS hører hjemme på PC.. BTW (offtopic) nice torsk der altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå