Gå til innhold

banshee og open gl

Anbefalte innlegg

Skrevet

så i noen skuffer her om dagen og fant et banshee skjermkort. noen som ahr peiling om det støtter opengl.tror det er 4 år gammelt eller noe. hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge spillet har støtte for 3dfx glide går det bra. Men noen spill måtte en laste ned mini gl driver for å få det til å funke.

Har ett slikt kort selv, har ikke brukt det til å spille med på noen år så jeg vet ikke helt hvordan det går med nye spill, vet det funker med Q 1-2(og muligens 3), Halflife og ett knippe andre....

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-01 00:07, evorkahn skrev:

så i noen skuffer her om dagen og fant et banshee skjermkort. noen som ahr peiling om det støtter opengl.tror det er 4 år gammelt eller noe. hehehe

Nei, Banshee har ikke full OpenGL-støtte. GLide eller MiniGL-drivere må til.

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-03 09:22, TNP (=Z8N) skrev:

Yes, for NTFS har alt å si... LOL

Tross navnet, så er ikke FAT32 noe fett filsystem :smile:

Har kjørt NTFS i flere måneder nå, og har ennå tilgode å finne en eneste feil med scandisk. Til sammenligning fant scandisk feil nesten hver gang jeg kjørte den når jeg brukte FAT32 (gjaldt både i win98 og win2000).

Du har tydeligvis aldri prøvd NTFS, det har jeg og jeg har sett lyset :smile:

Dessuten er Windows 2000/XP mer stabilt enn 98

[ Denne Melding var redigert av: Roger23 på 2002-06-07 23:20 ]

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-03 12:04, evorkahn skrev:

skal snart kjøpe geforce4 :grin:så dere trenger ikke sbvare lenger. btakker for alle svar

er det et pci kort du har? i så fall kunne jeg gitt deg en slant for det... eller kanskje du ville GI det til meg :grin:

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...