Gå til innhold

Et par K700 spørsmål, er dere fornøyd ?


Jome

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en K700i med TalkMore abb., men jeg lurer på en del ting..

 

1. Hvordan er batteri tiden.. ?? Hjelper software oppdateringen, eller er det bare litte grann bedre.. ?

 

2. K700 støtter blåtann, men følger det med blåtann adapter til PC, eller må dette kjøpes separat ?

 

3. Går det an å oppdatere software via bluetooth, eller må man ha datakabel for det.. ?

 

4. Kan man synche bluetooth/PC så man kan organisere og slette 5-20 meldinger i en fei.. ?

 

5. Går det an å spille mp3'er som ringetone ??

Og det er ikke mulig å kjøpe ekstra minnekort ?

 

6. Jeg så 1100 mah http://www.mobiltec24.de/ batteriet nevnt som et bra batteri placebo, har noen dårlige erfaringer med dette ??

Og er denne siden tilgjengelig på Engelsk, all infoen er jo på Tysk jo.. ;)

 

7. Er dere K700 eiere fornøyd.. ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batteritiden er veldig elendig, spesielt hvis du leker deg litt med funskjonene i tilegg til å bruke den som en vanlig tlf. Jeg må ladehver dag.

 

Er ikke fornøyd med denne tlf, er mye feil med den. Har ikke vært fornøyd med en eneste tlf siden nokia 6110. Syntes dagens tlf har for mye bugs og er for skrøplige.

Lenke til kommentar

1. Dårlig.

 

2. Det må kjøpes separat.

 

3. Du må ha datakabel.

 

4. Tror det ja.

 

5. Mp3 funker som ringetone ja. Ekstra minnekort kan du ikke kjøpe nei.

 

6. Har ikke testet,men leste om en kar her på forumet som hadde fått rundt 20% bedre batteritid med det.( Om jeg ikke husker feil).

 

7. Jeg er fornøyd ja. Bortsett fra batteri-tiden så er det en fin-fin mobil. Har ikke hatt andre bugs enn at den av og til henger litt etter i menyen.

Lenke til kommentar
Batteritiden er veldig elendig, spesielt hvis du leker deg litt med funskjonene i tilegg til å bruke den som en vanlig tlf. Jeg må ladehver dag.

 

Er ikke fornøyd med denne tlf, er mye feil med den. Har ikke vært fornøyd med en eneste tlf siden nokia 6110. Syntes dagens tlf har for mye bugs og er for skrøplige.

Jeg har i grunnen ikke vært særlig fornøyd siden Ericsson SH888 og Nokia 6150'en som jeg hadde en gang i tiden.

SH888'en likte jeg spesielt godt! Solid og supergod å prate i. Stilig bordlader hadde jeg også til den hvor jeg kunne ha et ekstra batteri(som jeg også hadde) til lading eller utlading. Telefonen kunne også utlades ved et knappetrykk...

Ahh det var tider det...¨

Klønet slik at displayet ble ødelagt men trodde det kostet så mye å få det rettet(giddet ikke å sjekke det engang), så jeg kastet den og kjøpte meg en Siemens S35i....omg hva var det jeg tenkte på! :hmm:

 

Produsentene burde kanskje ta en titt på de gamle telefonene for å se hvordan en telefon skal lages for å holde.

Lenke til kommentar

Mobilprodusentene er sikkert ikke interessert i at mobilene skal holde så alt for lenge, de vil jo selge nye :)

 

Men for å være seriøs, kjøpte en k700 til kjæresten min sist uke. Den var helt på kjøret, så vi byttet den, og fikk en ny. Denne er sannsynligvis fra et nyere parti. Den fungerer iallefall glimrende, og kjæresten min har nå på fredags kveld ikke ladet den siden tirsdag. Er ikke dette bra nok så skjønner ikke jeg. Husk at når den starter å blinke rødt (altså si ifra om at batteriet begynner å bli lavt), holder det fortsatt til en dag standby...

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg er strålende fornøyd. Dårlig batteri og når jeg mottar samtaler hører ikke den i andre enden meg.

Vel og bra at den har flott skjerm, gode menyer, greit kamera, radio og Mp3.

Men, for meg så skal mobilen fungere til å ringe meg og sende sms. Derfor skal jeg å kjøpe meg en god gammel T610 igjen. Den gjør jobben mer enn nok.

Batteriet er ikke det beste der heller, men bedre enn på K700i.

 

Skal dere ha en ny og fancy telefon hadde jeg sett på andre alternativer enn K700i. Dette er kun min personlige menig.

Lenke til kommentar

Batteriet er dårlig på den. Flere har problemer med å få mp3 sanger som ringelyd, vet ikke hva feilen er, men jeg har aldri hatt problemer med det. Men det er teit at det ikke følger med datakabel. Måtte overføre sangene fra pc´en til P900 min via usb, og sendte den til K700i´en via bluetooth. Da virka alt helt fint etterpå. Men det går ikke å ha to telefoner på en pc. Det er teit.

Lenke til kommentar

jeg er kjempefornøyd med min k700i! :yes:

har hatt t610 og z600 før, men denne er 100 ganger bedre!

den har mye minne(nok, hvertfall til mitt bruk), nydelig skjerm, fine menyer og bra kamera. Man kan ha mp3 som ringetone(hvis jeg ikke tar helt feil, og det ror jeg ikke jeg gjør :p )

min tlf har bare hengt seg opp en gang, det var da jeg prøvde å overføre en ringetone til en t630 via blåtann. eller en flott telefon![/b][/b]

Lenke til kommentar

Personlig skjønner jeg ikke at folk klager på batteritiden til telefonen. Jeg har nå brukt min telefon i 5 dager uten å ha ladet den. Dette må man kunne anse for god batterilevetid.

 

Batterilevetiden har veldig mye å si på hvordan firmware versjon du bruker virker det som..

Lenke til kommentar

Da må det være noe galt med mobilen din, bytt den du ;)

Min K700i er helt fantastisk! Enkel å bruke, lader hver 4 dag nå, ingen problemer med å bruke mp3 som ringetone...

 

Skjønner ikke folk som bagatelliserer små problemer.. Hvis en må lade hver dag, ikke får snakket med andre personer i andre enden, bruke mp3 som ringetone så bytt mobilen da, men for all del ikke bytt tilbake til T610! Den er jo 10 hakk under.

Lenke til kommentar
Da må det være noe galt med mobilen din, bytt den du ;)

Min K700i er helt fantastisk! Enkel å bruke, lader hver 4 dag nå, ingen problemer med å bruke mp3 som ringetone...

 

Skjønner ikke folk som bagatelliserer små problemer.. Hvis en må lade hver dag, ikke får snakket med andre personer i andre enden, bruke mp3 som ringetone så bytt mobilen da, men for all del ikke bytt tilbake til T610! Den er jo 10 hakk under.

Hvilken telefon bør jeg da kjøpe??

 

Var veldig fornøyd med min T610, og den holdt i massevis til meg.

Har du/dere andre forslag??

 

K700i skal i hvert fall byttes ut.

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg en K700i med TalkMore abb., men jeg lurer på en del ting..

 

1. Hvordan er batteri tiden.. ?? Hjelper software oppdateringen, eller er det bare litte grann bedre.. ?

 

2. K700 støtter blåtann, men følger det med blåtann adapter til PC, eller må dette kjøpes separat ?

 

3. Går det an å oppdatere software via bluetooth, eller må man ha datakabel for det.. ?

 

4. Kan man synche bluetooth/PC så man kan organisere og slette 5-20 meldinger i en fei.. ?

 

5. Går det an å spille mp3'er som ringetone ??

Og det er ikke mulig å kjøpe ekstra minnekort ?

 

6. Jeg så 1100 mah http://www.mobiltec24.de/ batteriet nevnt som et bra batteri placebo, har noen dårlige erfaringer med dette ??

Og er denne siden tilgjengelig på Engelsk, all infoen er jo på Tysk jo.. ;)

 

7. Er dere K700 eiere fornøyd.. ??

1. Batteri tiden er helt ELENDIG!

Ikke mange dagene med standby tid, men er også utrolig rask til og lade seg fullt opp. Ca. 1 time.

 

2. Bluetooth følger ikke med telefonen fra Sony Ericsson, men enkelte forhandlere har vel tilbud med telefon og bluetoot-adapter.

 

3. Går ikke an og oppdatere telefonen med bluetooth, og heller ikke med vanlig orginal datakabel, men du må ha sån dockingstasjon greie som følger med P800 og P900. Dette gjelder alle SE telefoner.

 

4. Ja! Jeg har selv lagt inn hele telefonboken min på data i en egen mappe i adresseboken i Outlok. Kjempe genialt! Så vist du har en adresse bok i f.eks. outlook express med alle kontakene dine, med adresser, telefone nr, mail osv. så er det bare og sende det til telefonen din og du har alt der. Men dette brukte jeg orginale SE datakabel for. Og vist du skal bruke den orginale programvaren bør du ha kabel, fordi på min maskin så fant ikke programvaren telefonen min med bluetooth-adapteret, men kun når jeg brukte kabel.

Men og sende andre filer som bilder, musikk, video, programer, spill osv. funker fint med bluetooth.

 

5. mp3 kan brukes som ringetone. Men det er ikke minnekort i telefonen. Men 41mb er nok for de fleste. Har hatt telefonen i 2 måneder nå. Og jeg tar ca. ett bild om dagen, to videoer i uka, og har enda ikke hatt behov for og slette noe, og har i skrivende stund, 4586kB igjen.

Og da har jeg 80-90 bilder, 50videor, noen programer og spill, og tre mp3-sanger på tilsammen 9mb...

 

6.Ka?

 

7. Ja! Jeg har tidligere erfaring med T630 og T610, vist du har hatt de. Og K700i er raskere i handling. Når du går inne på menyen og programmer, bilder, spill osv. så er den raskere til og arbeide og kommer frem med det du ønsker. Oppløsningen er større. Og video lyset er bra og genialt, til og vere en liten mobiltelefon. Det store minuset med telefonen er selvfølgelig, ELENDIG batteri kapasitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...