Gå til innhold

3G og Tele2


marcen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fristende å si aldri. Tele2 ga fra seg lisensen de hadde. Og så vidt jeg vet ikke søkt om å få noen ny. De er nok ikke på 3g nettet på mange år. Eneste mulighet er at telenor eller netcom "slipper" de inn på sitt nett. Tror nok ikke det skjer og hvis det skulle skje er det mot telenor,netcom sin vilje (ref. gsm nettet)

Lenke til kommentar
Fristende å si aldri. Tele2 ga fra seg lisensen de hadde. Og så vidt jeg vet ikke søkt om å få noen ny. De er nok ikke på 3g nettet på mange år. Eneste mulighet er at telenor eller netcom "slipper" de inn på sitt nett. Tror nok ikke det skjer og hvis det skulle skje er det mot telenor,netcom sin vilje (ref. gsm nettet)

Tror ikke det kommer til å skje på noen år jeg heller. Jeg har bare ett råd: Bytt til Telenor :D

Lenke til kommentar
Fristende å si aldri. Tele2 ga fra seg lisensen de hadde. Og så vidt jeg vet ikke søkt om å få noen ny.  De er nok ikke på 3g nettet på mange år.  Eneste mulighet er at  telenor eller netcom "slipper" de inn på sitt nett. Tror nok ikke det skjer og hvis det skulle skje er det mot telenor,netcom sin vilje (ref. gsm nettet)

Tror ikke det kommer til å skje på noen år jeg heller. Jeg har bare ett råd: Bytt til Telenor :D

Funker kontantkort?

 

edit: leif

Endret av marcen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...