Gå til innhold

Omtale av Medal of Honor: Pacific Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Enig der Oldboy Jenny - mer en 8'er enn en 6'er.

 

Jeg synes MOH:PA er et fantastisk bra spill med nydelig grafikk og god feeling. Ja det er scriptet, men likevell bedre en Call of Duty (som jeg også er storfan av), og MYE bedre en Men of Valor spør du meg.

 

Lyden er nydelig og skaper en god atmosfære i spillet. Det nye aspektet med å bli leget av en lege (eller bandasjere seg selv) er jo bare helt genialt - i steden for å løpe rundt etter health-flasker som en annen supermario... Jeg klarer i dette spillet i større grad å leve meg inn i rollen som hovedpersonen (Tommy Conlin), og også forholdet til mine medspillere (tenker her på Single Player delen) er bedre enn i andre tilsvarende spill (Blir bla. spesielt glad i legen ;) ). Jeg synes ikke kommentarene fra mine medspillere blir irriterende i det hele tatt (enda..), og jeg er også uenig i at AI'en er så utrolig dårlig som mange skal ha det til her på forumet.

 

Men, systemet krever en del ja. Jeg har en Intel (775) 3,4 GHz, 1Gig ram og x800xt og klarer så vidt å kjøre alt på fullt i 1600x1200. Jeg har for skøy skyld prøvd å skru ned på kvaliteten - og ja, på 1280x1024 med medium settings ser det desverre ikke så veldig bra ut lengre.

 

Har også hatt en del problemer med høy latency på flerspillerdelen (men dette kan være tilfeldig).

 

Og jeg er også enig i at noen seksjoner i spillet ikke er fullt så bra, og det er også sant at man kan føle at man gjør ting flere ganger. Men, dette plager meg egentlig ikke så mye. Alt det andre veier så mye opp at for meg er dette et av årets store høydepunkter på spillfronten (i tillegg til Richard Burns Rally, HL2, og tildels NFSU2 og CoD UO).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
25 Februar kommer det ut. Bare å krysse fingrene. Jeg tåler ikke å bli skuffet en gang til...

Hva? Er du i feil tråd eller noe nå?

Neida, han svarte bare på spørsmålet mitt litt lenger oppe, når brothers in arms kom, kanskje litt off-topic.?

Som jeg nevnte i en av mine tidligere tråder, så har ikke Brothers in Arms fått noe utgivelsesdato annet en 1. kvartal 2005.

Lenke til kommentar

Har nu spilt igjennom på medium, det ble mye frustrasjon! Når valgmulighetene er så begrenset/scriptet er det ikke alltid like intuitivt hva det er ment man må gjøre for å komme videre. Rota mye med senkinga av de to skipene. Medsoldatene er ofte bare i veien...

 

Ser nesten på det hele som et projekt der Spielberg tester ut hva som vil være kult å ha med i den kommende tv-serien The Pacifi War. 8)

Lenke til kommentar

8 av 10 på grafikk??????????? :sick: det må være den mest spandable karakteren EVER!!

 

Har bra specs på datan' . Men, det så ikke sånn ut på MOH

 

Ble skuffet over vegitasjon, mennesker, derimot vann så ganske greit ut, resten var, ja skal vi si "ikke dårlig" men ikke så langt ifra. lurer egentlig hvor mye som har skjedd etter det første kom på PS1.

 

Jeg synes også at spillet var alltfor kort, usammenhengende i motstand, pluttselig nytter ingen ting og litt senere i spillet er det nesten bare å løpe til "mål".

 

Hadde forventet at ting var en del bedre, og laste tiden sugde bigtime, har 2 Raptorer i Raid 0 og en gig minne og jeg brukte 7 lysår for å laste inn hvert brett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...