Gå til innhold

Samsung D500 vs motorola Razr V3


xadox

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå er det 2 tøffe mobiler om kommer snart... Men hvem av dem skal jeg ha?? :( Nå har jeg en Samsung E700 og jeg er/var veldig fornøyd med den i over ett år nå!! jeg var jo så uheldig og tråkka på den og nå fungerer ikke kamera på den mer... Nå er den full av riper så nå vil jeg ha en ny! hadde ingen forsikring heller på min E700...

 

 

Samsungen har masse minne, blåtann ++++ men motorolaen har et utseende som får meg til å like motorola(!!!) rart hmm... har aldri likt motorola før jeg så bildene av Razr V3... ufff... venta jo kun på d500 men nå er jeg i tvil....

 

Hva hadde dere valgt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samsungen har masse minne, blåtann ++++ men motorolaen har et utseende som får meg til å like motorola

Hva hadde dere valgt?

Motorola Razr V3 har også blåtann, dessverre har den mindre minne, enklere kamera.

 

Razr V3 sin design og metallkvalitet etc. høres jo veldig fristende ut da.

 

Jeg er også i sterk tvil om hva jeg skal velge.

Dette er ikke lett.

Lenke til kommentar
Nå må du huske at BT-porten på D500 er sperret for det meste unntatt handsfree. Det er ikke slik at du kan sende filer til/fra PC slik som på enkelte andre merker.

Amobil skriver i sin sniktitt:

 

D500 er et skritt i riktig retning, siden man endelig har fått på plass støtte for Blåtann. Dette gjør det mulig å bruke trådløse headsett og tilbehør, som er hendig for den som ikke har alltid har hendene ledige. I tillegg kan man kopiere filer trådløst fra datamaskin og andre mobiltelefoner

 

Tar de feil?

 

Hvor har du det fra at bluetoothen er såpass ubrukelig?

Lenke til kommentar
Samsungen har masse minne, blåtann

Nå må du huske at BT-porten på D500 er sperret for det meste unntatt handsfree. Det er ikke slik at du kan sende filer til/fra PC slik som på enkelte andre merker.

 

D500 er pen å se på, men der stopper det også :)

Jeg stiller meg også litt spørrende til hvor du har den informasjonen fra.

 

særlig når mobile review sier dette med en test av D500:

 

Any file including a photo may be sent to another phone via IrDA or bluetooth. The disadvantage is that it's impossible to send all the files this way. At the same time Easy Studio version 2.0 (a renewed program) is included into a standard kit, it allows transferring all the files to a PC at once, the program is more comfortable for this operation.

 

Jeg leser det som at du kan sende en og en fil, men ikke mange samtidig. Eller ved bruk av et program for å overføre til PC.

 

Videre sier de:

 

Any file in the form of SMS/MMS, mail message or else through Bluetooth and IrDA can be quickly sent to another device. There are no problems with delivery and the file is being transmitted to another device and precisely decoded without any trouble.

 

og til slutt:

 

Bluetooth. This is the first phone by Samsung equipped with Bluetooth and we could expect some faults especially against a background of some European manufacturers. The practice showed the phone has not any evident problems with the function. All the existing protocols are supported and work properly. Any information may be transferred to and from the phone via Bluetooth.

 

Synes D500 er fin å se på, og langt ifra stopper der, den har dybde og funksjoner som kan stille de fleste mobiler i samme formfaktor i skyggen.

 

Synes Motorolaen blir litt stor igjen jeg da. rent formfaktor messig konkurere den vel mer med Nokia 6260. Så for meg er det nok fortsatt D500 som gjelder.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Motorolaen koster jo 1/3 mer. Den har kun 8MB minne mot Samsungens 92MB. Motorolaen er jo dødelig sexy, men jeg leste en erfaring i prisguiden hvor det sto at fettmerker fra tastene overføres til displayet når du lukker den. Utrolig unødvendig.

 

Til slutt vil jeg bare si: Kjøp Motorolaen du så slipper jeg at alle skal ha lik telefon som meg :p

Lenke til kommentar
D500 på meg :!:

Ser du har Samsung i250 som ønske i signaturen din, vet du om den kommer til Norge?

Nei desverre... jeg har prøvd å lete rundt på nettet men finner ikke no svar.

Men jeg trur den kommer til Norge når 3g nettet åpnes, og når ikke minst 3 får etablert her i Norge. Da kommer sikkert tlf'en. Antakeligvis 2.kvartal av 2005, men vi får håpe på lenge før, for den mobilen er dødssprek :) eller hva sier du?

Lenke til kommentar
:love: D500 :love:

 

syns ikke den motorolaen var noe å se på heller jeg...

:blink:

Jeg er helt enig! jeg synes den er kjempe stygg!!!! :thumbdown:

Med sine mål på 9,8 x 5,3 x 1,4, passer nok ikke bredden på telefonen på mine lommer. Faktisk så tåler ikke lommeboka den prisen engang :tease:

Blir nok d500 eller i250 hvis jeg har tålmodigheten til det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...