Gå til innhold

Språk - har det noe å si?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest at det er litt rart at det er 300 skill points på languges.. Eg har hørt igenting om at det går an å lære nye språk. Slik som eg forstår det, så kan man eit språk, eller så kan man det ikkje, og då forsår eg ikkje poenget med at det er skill points på språk.. Men men.. er mulig at eg har misforstått eller et eller anna. :hmm:

Lenke til kommentar
Ja det var litt rart igrunn, for jeg hadde flere andre språk jeg kunne, men alle stod på 0/300. Bortsett fra Dwarwen som var 300. Alikevel hadde jeg ikke problemer med å prate med folk fra andre allierte raser. Kanskje siden det var sånn siden det enda var beta.

Dwarf kunne vel common eller? Husker eg feil?

Lenke til kommentar
Jeg tror blizzard planlegger å legge inn slik at man kan lære andre språk senere. Da er det bare bra hvis de gjør slik at du må trenes opp i språket men ikke kan det med en gang.

Ut i fra min analyse er dette fornuftig.

Blizzard ønsker å mekke GM-crew ingen har sett sidestykke til så langt i mmorpg's.

Da har de tid til å sitte å mekke 'pisseting' (definert pr.hardcore player) as the game goes on , ergo de ka lage formler osv som utvikler språk o.l.

Features på godt norsk....

Lenke til kommentar
Kanskje the horde ikke forstår språket til alliance spillere :dribble:, men må lære språket etterhvert  :cool:

horde forstår ikke språkene til alliance og vica versa.. vertfall ikke i betaen

 

men da jeg spillte troll, forstod jeg ikke hva undead sa..

du skal kunne forstå....med mindre undead typen har valgt/bruker cutterspeak (ellernoslikt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...