Edstro Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 hei nå har eg opprettet en steam konto så i dag var eg på kvadrat og kjøpte meg cs condition zero eg har noen spørsmål: 1: Va er forskjell på vanlig cs og condition zero? 2: Etter innstalasjon va gjør eg da? Registrere key? 3: Er det noen nybegynner servere dere anbefaller?
Edstro Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Eg fant svar på spørsmål 2 var bare og registrere keyen!
Malux Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 1. cz har bedre grafikk, det er sikkert mer, men det vet jeg ikke hva er, rekylet er kansje annerledes 2. Registrer keyen din 3. Jeg begynte og spille på FoCo serverne
Edstro Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 hmm etter eg har registrert keyen min så sier steam at eg ikke har innstallert spillet cs condition zero så står der at eg må trykke på det spille eg vil innstallere! va kan dette skyldes er det bare noe ekstra eg må legge inn eller?
Edstro Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 nå fatta eg det der sto at steam vil legge til filer fra min lokale innstallasjon og litt ekstra sån at eg kan spille online
Trygve Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Du trenger ikke innstalere med CD i det hele tatt
mutamata Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 du trenger bare å innstallere det med CD hvis du vil spille CZ. hvis du vil spille 1.6 så behøver du bare å registrere cd-key'en i steam og laste ned counter-strike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå