Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

dele "mine dokumenter"


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har nå postet det samme spørsmålet på itpro, og der klarte de ikke å hjelpe meg. Nå får jeg se om jeg skal gå over hit hvis jeg får bedre hjelp.

 

Viser til tråden: ITpro: delte "mine dokumenter"

 

jeg har delt "mine dokumenter" på min andre maskin, men får ikke tak i de fordi jeg ikke har rettigheter. Jeg er ikke admin på den maskinen oppe, men fattern har delt filene mine.

 

jeg kjører proff oppe på den jeg ikke er admin på og home nede.

 

Det som er rart er at oppefra får jeg tak i mine filer nede som er delt på home maskinen.

 

Windowsbrannmuren er satt opp slik at den slipper igjennom min spesifikke IP.

 

Det er kanskje ikke så rart at jeg blir blokket i og med at jeg har passordbeskyttet profilen. Men burde jeg ikke få opp en passordboks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen dere er jo bare værre enn ITpro. Her har jeg et problem, og så er det ingen som gidder å svare en gang. Trokke jeg gidder å bruke så mye mer tid på dette forumet...

 

((På ITpro kom det hvertfall flere forslag jeg prøvde))

Trådstarter: Vi har noe som heter Retningslinjer og Nettikkette som du finner i menyen til venstre.

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

I tillegg er tråden feilpostet da dette hører inn under Programvare (er et Windows relatert problem).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...