Sky_Hawk Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Halo! Har fått en sånn half-life 2 kode som fulgte med et ATI kort, og registrert denne på steam kontoen min og lastet ned half-life2 og cs:s CS:S funker fint, men da jeg skal starte opp half-life2 så kommer den valve mannen med den røde ventilen i øyet opp med lyd og alt ser ut til og funke, så kommer den teksten opp, og da den blir borte kommer det et bilde på skjermen men det blir borte i gjen før jeg rekker og se hva det er så blir hele skjemen sort. Så trykker jeg ctrl+alt+delete og det står half-life 2 svarer ikke. Noen som hvet hva jeg må gjøre for og få fikset dette? Setter pris på hjelp fort Ble kansje litt rotete skrevet men håper dere skjønner hva jeg mente
Alt-Ctrl Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Må vente litt vet du, smør deg med tålmodighet så kommer du inn, tar en stund
Sky_Hawk Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Har vntet siden kl.06 i dag tidlig. Sto opp tidlig for og rekke og spille før skolen. Rart det skal ta så leng tid
Alt-Ctrl Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Når skjermen blir svart må du bare vente, tar tid å komme inn i spillet
Sky_Hawk Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 takk for hjelpen da;) det funker bare jeg venter litt ja var bare jeg som var for utolmodig i sta
henbruas Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 takk for hjelpen da;) det funker bare jeg venter litt ja var bare jeg som var for utolmodig i sta Veldig utolmådig Det skal ikkje ta mer enn max et par min og det er bare den første gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå