Gå til innhold

Problem med at spill kræsjer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke nøye hvilket spill det er heller. Får ingen forvarsel eller noe..

Kan spille fra 1min til en time før det sjer..

Bildet fryser og jeg må trykke ctrl - alt -del for og få avslutta spillet.

(Spiller mye Wolfenstein og mohaa på nett + doom3 + + +

 

Og det hender at den bare slår seg av.. Den er ikke varm.

Jeg kjører Win2k.

 

Hw : ASUS A7N8X-E deluxe - AMD Athlon XP 3000+ - 1 gig twinmos ram - OCZ PowerStream 520w - Radeon 9600 kort osv

 

Viste ikke hvor dette skulle postes så hvis det er feil beklager jeg..

Jeg er så lei av dette problemet at jeg klikker snart..

Noen tips til hva det kan være ?

Takker for svar.

Mvh RF.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle tempraturene jeg kan måle av er ganske lave..

Kansje jeg skal prøve og plukke av sjermkortet og gjøre det reint ?

Teste med et par kabinettvifter til å blåse mot kortet ?

Kan ikke måle temp på grafikk kortet da..

Takker for raskt svar :)

Endret av RockFord_
Skrevet
Alle tempraturene jeg kan måle av er ganske lave..

Kansje jeg skal prøve og plukke av sjermkortet og gjøre det reint ?

Teste med et par kabinettvifter til å blåse mot kortet ?

Kan ikke måle temp på grafikk kortet da..

Takker for raskt svar :)

Kjenn på ribba på kortet, du merker fort om den er usansynlig varm.

Skrevet

Jeg plokka av kjølern og rengjorde og la på nytt goop..

Tror ikke det er sjermkortet.. det kommer en programfeil opp når spillene kræsjer.. ikke noe feilkode eller noe.. bare" programet har generert en feil og må lukkes "

Jeg sjønner ingenting..

Skrevet (endret)

Var det første jeg gjorde da det sjedde første gang.. har kjørt alt som fins :(

 

Har også nyeste bios og drivere på alt.. blir så skuffet over dette at jeg snart lager en worklog av " sement tøfler til pc" og senker dritten i sjøen !

Takker for forslag.. alle prøves og tas hjertelig imot :)

Endret av RockFord_
Skrevet (endret)

Jeg har kjørt en ram test på brikkene for ca 3 uker siden.. men det er verd et forsøk..

Takker.

*edit* leif

Endret av RockFord_
Skrevet
Jeg har kjørt en ram test på brikkene for ca 3 uker suden.. men det er verd et forsøk..

Takker.

Jeg testet ramen min uten feil, men når jeg tok ut en og en brikke blei problemet mitt borte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...