Gå til innhold

Vampire: The Masquerade Bloodlines *spoiler*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vet ikke jeg heller hvis du ikke har en stor bokhandler eller Avalon/Outland i nærheten. De har flere hyller fulle med Vampire-bøker på Outland på Oslo S f.eks.

Du kan jo høre i ei lokal boksjappe om de kan bestille for deg. Men det er MANGE bøker, og hver koster 77-99kr så det blir fort mye penger på en gang. Jeg kjøpte dem på vei til og fra jobb (dro gjennom Oslo S hver dag), brukte et par uker på å lese hver bok på toget til/fra Oslo, og kjøpte neste i serien. Da blir det ikke så dyrt på en gang + jeg fikk lest gjennom alle sammen iløpet av året.

Hvis du ikke har lest alle clan-bøkene foreslår jeg å begynne med den første Clan Sagas boka (samleboka jeg linka til) og lese deg oppover.

Det er White Wolf Publishing som gir de ut.

Endret av Bitex
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke jeg heller hvis du ikke har en stor bokhandler eller Avalon/Outland i nærheten. De har flere hyller fulle med Vampire-bøker på Outland på Oslo S f.eks.

Du kan jo høre i ei lokal boksjappe om de kan bestille for deg. Men det er MANGE bøker, og hver koster 77-99kr så det blir fort mye penger på en gang. Jeg kjøpte dem på vei til og fra jobb (dro gjennom Oslo S hver dag), brukte et par uker på å lese hver bok på toget til/fra Oslo, og kjøpte neste i serien. Da blir det ikke så dyrt på en gang + jeg fikk lest gjennom alle sammen iløpet av året.

Hvis du ikke har lest alle clan-bøkene foreslår jeg å begynne med den første Clan Sagas boka (samleboka jeg linka til) og lese deg oppover.

Det er White Wolf Publishing som gir de ut.

(faen hvorfor må det ALTID være oslo!?)

jøss til og fra jobb? da er det ikke noe rart att du får råd i allefall skal si du har en trivelig hobby :thumbup:

Gjest medlem-19530
Skrevet
ok hva skal jeg gjøre i det store lagerhuset?har sprengt vanntårnet

drit i de bøkene :p hjelp mee

Skrevet
ok hva skal jeg gjøre i det store lagerhuset?har sprengt vanntårnet

drit i de bøkene :p hjelp mee

tja du kan jo drepe alle der og stikke inn på kontoret i HOVEDbygningen og plante bomben hved siden av skrivebordet og så løpe som faen (se opp for sabbath assholes) :hrm:

Skrevet

Skulle aldri sprenge noe vanntårn på det første warehouse-oppdraget, så jeg tror han er en helt annen plass. Jeg kan ikke hjelpe, har bare såvidt starta på Downtown jeg. Får ikke spilt så mye jeg skulle ønske. :ermm:

Skrevet
Skulle aldri sprenge noe vanntårn på det første warehouse-oppdraget, så jeg tror han er en helt annen plass. Jeg kan ikke hjelpe, har bare såvidt starta på Downtown jeg. Får ikke spilt så mye jeg skulle ønske. :ermm:

Det er et vanntårn der du kan velte, men du trenger ikke gjøre det. Men helt inerst bak trailerene er det en koridor du kan fortsette inn.

Skrevet

desverre men det er bare ett sprengings oppdrag og det er warehouse (iallefall til han kommer til ventrue tårnet etter soceity of leopold

Skrevet (endret)

Det er et vanntårn der du kan velte, men du trenger ikke gjøre det. Men helt inerst bak trailerene er det en koridor du kan fortsette inn.

eller inni en garasje så er det en hemmelig vei inn via en stige

eller så kan du altids bruke den gode gamle måten som og storme :D

(foresten så er vanntårnet KUNN for og splatte noen av fienden ikke mer)

Endret av proxymus safiron
Skrevet
(faen hvorfor må det ALTID være oslo!?)

Er avalon i bergen også. Og når jeg var fanget på KNM HH fant jeg ut at de har en fin fantasy bokhandel i Stavanger også. Tror at dersom du leter lenge nok i de største byene så har de alle en butikk. www.avalon.no funker for bøndene :D

Skrevet

FOLKENS! jeg har tilfeldigvis funnet ut att man kan unlocke en ny clan men HVORDAN det hvar det jeg lurte på fant det ut i data cafe huset i en av pcene DER står det att man kan unlocke en rå clan hved og mestre en kode eller noe vennligst finn det ut og spre budskapet

Skrevet
Les denne tråden så skjønner du at det bare er tull

http://www.forumplanet.com/planetvampire/t...568&tid=1549349

Count Chocula er en amerikansk frokostblanding. Det finnes ingen slik klan i World of Darkness og er nok bare en prank fra Troika sin side. Akkurat som spammen med Penis Enlargement pills som ligger på PC'n din når du starter spillet.

vell akkuratt DET skjønte jeg hvar tull da men når det gjaldt den clanen så tok jeg det som ett hint fra skaperen av spillet att man kunne unlocke en ny clan skjøner du :)

Skrevet (endret)

nope, tror nok det hele var en prank fra troika sin side...

de 7 klanene som kan velges er de 7 hovedklanene man kan velge...utenom dem finnes det 6 andre, men de er mindre viktige for ett camarilla basert spill som bloodlines, og relativt vanskelige å gjennomføre i samme setting/story...

2 av dem er sabbat klaner, Lasombra, og Tzcimise (som noen av dere kanskje har møtt allerede...)

de siste er Giovanni, Ravnos og Followers of Set og assamites alle mer eller mindre uavhenige, verken i camarilla eller Sabbat (selv om alle klanene, utenom Giovanni har medlemmer i begge sektene)

Skjønt en sabbat campaign, på lik linje med Clan novels serien, der man får se hendelesene fra Sabbat siden ville vært GENIAL som addon elns :)

Eneste jeg savner er mulighetene til å lære nye disciplines...litt fortitude er gøy samme F. hvilken clan man er ;)

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Jeg har lyst å spille Lasombra! Tenke seg å få full kontroll over skyggene overalt.

Kan ta skyggen fra en lyktestolpe og kvele noen med f.eks. Men det hadde kanskje vært en smule vanskelig å implementere en klan med så mange muligheter. Sabbat måtte isåfall være en addon ellerno med annen historie. De slåss jo ikke bare mot Sabbat i Bloodlines, de er bare liksom der de også.

(vel, nå er jeg bare i downtown men men).

Sabbat-klanene er minst like interessante som Cammyene i bøkene.

Eller Tszimicze som elsker å lage rare skulpturer og kunstverk av seg selv eller slavene deres. Forme bein og hud til syke ting.

Litt rart at man bare får lære tre disiplinkategorier ja...celerity, fortitude, potence tror jeg er standard for alle klanene i Pen&Paper-spillet. Var hvertfall det i det forrige Vampire: Redemption spillet. Mange flere spells å velge fra.

Har lest nesten alle klanbøkene selv gjennom noen år så det er såklart ting man savner..mere politisk spill bak kulissene f.eks. ikke bare slakting. Spøkelseshus-oppdraget tidlig i spillet er jo fantastisk laget, snakk om å sitte med hjertet i halsen i 1 time! Skumle lyder, dritskummel musikk og de syke tingene som når det ene rommet mister lyset, alt blir svart, lyset kommer på igjen så hører man en stemme viske "He's coming!!", og så står det GET OUT! risset inn i veggen over senga. Og man dreper ikke EN eneste ting..bare utforsker. Sånt liker jeg.

Endret av Bitex
Skrevet

På andre siden av databutikken. Mener jeg å huske. Det står vel i oppdragsbeskrivelsen også hvor den er og så er det bare å se på kartet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...