Snorre Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Nå må vi ikke undervurdere blizzard her. Jeg er sikker på at SC2 kommer til å bli kjempebra. faren ved å gi ut slike oppfølgere er jo selvfølgelig at foradnring av gameplay kan få mange til å mislike spillet. Derfor tror jeg egentlig at det beste for Blizzard hadde vært å beholde gameplayet så mye som mulig. Ting som hadde vært kult: Flere raser Skikkelig 3D grafikk. Flere type units Skip (krigsfartøyer på vann) Større unitcontrol (F.eks 50 units maks om gangen istedenfor 12) Kansje større unit count (Ting blir litt mer strategisk når en ikke får for mange units, bare se på RA2. Pumpe units, angripe, You are victourios!) Flere kule filmsener (Kan gjøre litt mer ut av filmscenene, gjerne litt grafisk bedre, og lage store byer osv som tar pusten fra deg) Muligheter for å være tilskuerså du kan observere hvordan "proffene" gjør det, slik at du ikke driter deg ut i første kamp (Slik som jeg antakeligvis ville gjort ) Finnes sikkert mer som kunne vært gøy å ha med i toeren, men kommer ikke på noe mer nå.
Vod kaNockers Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 (endret) Nå må vi ikke undervurdere blizzard her. Jeg er sikker på at SC2 kommer til å bli kjempebra. faren ved å gi ut slike oppfølgere er jo selvfølgelig at foradnring av gameplay kan få mange til å mislike spillet. Derfor tror jeg egentlig at det beste for Blizzard hadde vært å beholde gameplayet så mye som mulig. Ting som hadde vært kult: Flere raser Skikkelig 3D grafikk. Flere type units Skip (krigsfartøyer på vann) Større unitcontrol (F.eks 50 units maks om gangen istedenfor 12) Kansje større unit count (Ting blir litt mer strategisk når en ikke får for mange units, bare se på RA2. Pumpe units, angripe, You are victourios!) Flere kule filmsener (Kan gjøre litt mer ut av filmscenene, gjerne litt grafisk bedre, og lage store byer osv som tar pusten fra deg) Muligheter for å være tilskuerså du kan observere hvordan "proffene" gjør det, slik at du ikke driter deg ut i første kamp (Slik som jeg antakeligvis ville gjort ) Finnes sikkert mer som kunne vært gøy å ha med i toeren, men kommer ikke på noe mer nå. Jeg tror at det du prøver å beskrive her er SC2 som alle drømmer om. Jeg er helt enig med deg om hver eneste detalje du har skrevet! Endret 1. desember 2004 av prostoman
tankbug Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 syntes de bør ha med heroes i sc2, blir stusslig uten etter at man er vant med warcraft3
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Ehm, hva kaller du Kerrigan, Raynor, Zeratul, Fenix, Duran.. ?
Doga Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Ehm, hva kaller du Kerrigan, Raynor, Zeratul, Fenix, Duran.. ? Ikke glem den nest råeste (bare overgått av Zeratul), Tassadar! Når SC2 en gang kommer tror jeg det blir det beste RTS ever. Blizzard har for vane å lage noen av de beste spillene, og de blir bare bedre og bedre hele tiden.
nonlocality Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 er redd blizzard gjør mykje av det dei har gjort feil med wc3 til å ødelegge sc2 Som for eksempel? helter som har vore ubalansert sida starten, dei ser ut til å heller aldri bli balansert superduper natural defences som gjør rushing håpløst ødelagt ladder der alle kan nå rank 1 50% av rundane blir brukt på å spele mot cpu ubalanserte items som feks lightning shield teleport som har ødelagt heile grunnen til scouting Jeg er så enig med deg der siddis. Starcraft, Warcraft 1 & 2, red alert 1 & 2 var konge RTS games. (Age of empires 1& 2 var ikke dårlig de heller ) Mange her har nevnt skip, hva skal man med de når man har de store romskipene til hver av rasene? Skip som flyter på vann... det er Starcraft vi snakker om her folkens, ikke noe første/andre verdens krig. Hvis blizzard skal noen gang lage SC2 så bør dem ha med de kule animasjonene til de forskjellige units, som f.eks Goliath og tanksen til terran når den expanderer. Egentlig så vil jeg ha mere detalj av hver av rasene i 2`ern, Zerg skal være "mer" Zerg, Terran skal være mer terran osv... På den måten så tror jeg at vi får mere nye egenskaper på enkelte unit uten å måtte "venne" seg til nye units. Ikke misforstå, nye unit med nyttige egenskaper er bra, men jeg vil ikke at Blizzard skal pøse ut masse nye units, hvis dem vil det så kan dem jo designe en ny rase til..
Snorre Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg tror at det du prøver å beskrive her er SC2 som alle drømmer om. Jeg er helt enig med deg om hver eneste detalje du har skrevet! Jeg er smigret On-Topic: Jeg skjønner ikke hva som er i veien for båter og slikt. Greit nok de har romskip, men hadde det ikke vært kult men en undervannsbåt med anti air og transportbåter osv. En ting jeg ikke nevnte i min forrige post var det med litt lysere stemmning. Det er sikkert mange som er uenige med meg der, men det er bare min personlige mening. Jeg synes at noen av brettene virket litt for dystre, og når jeg var en del mindre, ble jeg litt redd for zergene i de mørke korridorene, junglene osv. Brettene trenger ikke være så mye lysere, dysterheten er jo en del av stemningen i spiller på noen av brettene, men hadde gjort seg med litt lysere farger i blant også. Så har jeg et lite spørsmål til dere som er aktiv i denne posten. Synes dere at man skulle få velge blant oppløsninger? Prøv å begrunne svaret ditt så godt du kan, og prøv å være saklig. Endret 2. desember 2004 av Orresnei
Floydiac Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Mitt høyeste ønske rasemessig for SC2 må være å få 2 terranraser. En "Dominion" og "UED" type ting, og en mer "ragtag", som f.eks raynor kan bruke.
Monsoon Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Vil heller ha Warcraft 4. Synes Starcraft universet er en eneste stor Warhammer 40k ripoff, men det er meg da. Skulle dem lagd oppfølger hadde det vært stilig om det fulgte opp på den uber rasen som blir nevnt i Broodwar på bonus oppdraget mot han negeren som er infested.
christaaah Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 er redd blizzard gjør mykje av det dei har gjort feil med wc3 til å ødelegge sc2 altså war3 var slik som warcraft-serien skal være, så de traff gullfuglen med det spillet. det var _aldri_ starcraft
Sponis Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 Hadde vert kult om man kunne ha skikkelig store slag sån som i total war.
Aggex Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Så lenge det ikkje blir like klumpete og uoversiktlig som WC3, så er eg fornøyd. Så eg håper dei forsetter med alt som var bra i SC, uten å endre _for_ mye på det...
ZeroFlameX Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 blizzard har da aldri gjort noen feil!!! (sett bort fra Diablo 1....grøss) Men kommer det SC2 måtte det ha inneholdt flere air units, mer interesant lyd/musikk og å få gjort noe med de irriterendes overlordene... Diablo 1 var genialt da det kom ut, ensformig?, ja, men var også extremt vanedannende, så vil ikke si at det er dårlig... Sc er like ensformig spør du meg, gikk lei da jeg møtte på Slayer en gang i tiden, men det blir alltids sjekkt med et nytt Sc...
Blue Gene Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Bare ikke SC2 blir et eneste stort RPG strategi spill, så er jeg i bunn og grunn fornøyd. Bortsett fra det så vil jeg ha: 3D grafikk ala W40K rts spillet eller bedre. Enda mer varierte units. 1 rase til, altså 4 raser til sammen. Masse kule filmsekvenser. Unit count går opp til 400 isteden for 200. Ellers så håper jeg at de holder seg til god-gameplyet og stemningen, som får deg klistret til skjermen i lang tid. Pluss at de 4 rasene er like balanserte som de 3 var i SC 1. Hva jeg ikke vil ha i SC2: Ekstreme supervåpen som nukes, værkontroll maskiner, ion cannon etc. Dette fungerer greit i CåC og Red Alert serien, men tror ikke det ville slått an i SC2. Heroes som "ranks up". Funker bra i WC3, men vil være en uting i SC universet. Men uansett, tror Blizzard vet hva de driver med. Blir nok ingen skuffelse nei.
Whalecore Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 SC2 må bare bli laget! Blizzard har hvertfall resurser nok etter WoW lanseringen, men det kan hende at det tar tid før SC2 kommer.. greit for meg, bare det kommer! Hva vil jeg ha/ikke ha? - Ikke flere raser. Det blir bare teit med en fjerde rase som kommer inn i spillet mener jeg, hvis ikke Blizzard klarer å lage noe om på storyen da. Det med det hemmelige oppdraget om Duran sin rase, var ikke det bare infested Terrans? I så fall bør det ikke komme en rase som heter Infested Terrans. - Ikke hero system som i WarcraftIII. Hero`s er greit, men ikke noe lvl up greier! WarcraftIII var for rpg aktig, i mange av singleplayer campaign banene styrte du en hero og kanskje et par units i stedet for å bygge base. - Vil ha fin 3D grafikk, det er viktig å få til de forskjellige miljøene på de forskjellige planetene. Aiur må ha mye grønn natur osv. - Vil ha samme gamle gode SC stilen. Samme stil på units, bare mye bedre grafikk. - Vil ha en fengende historie. - Vil ha en like genial MP del som SC! Blizzard
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Et spill der du ikke har tapt etter 30 sekund? Litt anti-blizzard sine strategispill konsept det da men. Er lite kult når jeg ikke er så god, for da har du ingen sjangse at all
Whalecore Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Carl M, slik er det jo i alle strategi spill. Den som er best, er best å vinner mest.
Blue Gene Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Eller: den som har nok fritid til å bare sitte foran pcen/konsollen å spille stort sett hele tiden. Det finnes faktisk folk som lever på trygd og annet bare for å kunne spille et visst spill dagen lang. Spiller man det samme spillet 30-50 timer i uka så må man jo bli noenlunde god til slutt.
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Carl M, slik er det jo i alle strategi spill. Den som er best, er best å vinner mest. Den som er best vinner, ja seff. Men tingen er at den som er best vinner med en eneste gang. Blir ikke noe spilling ut av det.
Imho Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg savner kunn en ting i starcraft, og det er muligheten til og velge mellom mere enn 3 raser .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå