anon12234 Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 (endret) er oppe i kontoret til han "sjefen" øverst i citadel. er festet på sånn miniheis. Eligh og Alex er også der. har akuratt blitt tatt ifra den oppgraderte gravitygunnen (den var UBER ). har jeg langt igjen av spillet?. vi snakker om mye rart oppe i kontoret, men jeg savet og skurdde av for det lagget så mye. begynte det å lagge til dere også der? Endret 27. november 2004 av Henrik2k
henbruas Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 er oppe i kontoret til han "sjefen" øverst i citadel. er festet på sånn miniheis. Eligh og Alex er også der. har akuratt blitt tatt ifra den oppgraderte gravitygunnen (den var UBER ). har jeg langt igjen av spillet?. vi snakker om mye rart oppe i kontoret, men jeg savet og skurdde av for det lagget så mye. begynte det å lagge til dere også der? Et par minutter igjen
anon12234 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 ahh, der var jeg ferdig med spillet
Windoge Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Bad ending. Hadde virkelig håpet på å få alle svarene.
h00v3r Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Bad ending. Hadde virkelig håpet på å få alle svarene. Helt enig, villet ha viti hva som skjedde med gordon og ALex og alt annet. Hav det er med han G-man. Får vel bare vente.
henbruas Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Bad ending. Hadde virkelig håpet på å få alle svarene. Helt enig, villet ha viti hva som skjedde med gordon og ALex og alt annet. Hav det er med han G-man. Får vel bare vente. Lurer på om Alyx døde Nææ, så dum er sikkert ikkje manus forfatteren(e).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå