MemorY Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Som sakt, ingen forskjell men mer praktisk med èn DVD. Nettopp
snesoey Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Hvor mange cd´er det er med på Half Life 2 versjonen som de selger på LKjøp Jeg kjøpte Half Life2 på LKjøp nå nettop,og der var det 5 cd´er Bare meg som lurer på om Leif Arne bor 2 min. fra en 'LKjøp' butikk (og )?
highlander Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Det er både DVD og CD-ROM Jeg var med pain å kjøpte HL2 på Elkjøp, da var det 1 DVD, så dro fadern å kjøpte HL2 for meg, det var også DVD. Igår dro jeg med en annen kamerat å kjøpte HL2, da var det 5cd'r altså "PC CD-ROM"
henbruas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Hvor mange cd´er det er med på Half Life 2 versjonen som de selger på LKjøp Jeg kjøpte Half Life2 på LKjøp nå nettop,og der var det 5 cd´er Bare meg som lurer på om Leif Arne bor 2 min. fra en 'LKjøp' butikk (og )? Han postet det da med 5 minutters mellomrom da.
henbruas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Fram og tilbake er like langt Ja, men da blir det 2 1/2 min fra elkjop da
Leif Arne Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 Ikke heng dere opp i at jeg sa nettopp,det var bare noe jeg sa.Jeg laga denne topicen ca.1 time etter at jeg kjøpte spillet.
Leif Arne Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 Men uansett,PC-CD-ROM var den eneste versjonen av spillet de hadde på El-Kjøp i Trondheim.Men siden det ikke er noen forskjell på selve spillet om jeg har PC-DVD-ROM eller PC-CD-ROM så er det ingen vits i å bytte spillet.
henbruas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Men uansett,PC-CD-ROM var den eneste versjonen av spillet de hadde på El-Kjøp i Trondheim.Men siden det ikke er noen forskjell på selve spillet om jeg har PC-DVD-ROM eller PC-CD-ROM så er det ingen vits i å bytte spillet. Men det er jo litt mer stress med 5 CD'er da
Nauz Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Men uansett,PC-CD-ROM var den eneste versjonen av spillet de hadde på El-Kjøp i Trondheim.Men siden det ikke er noen forskjell på selve spillet om jeg har PC-DVD-ROM eller PC-CD-ROM så er det ingen vits i å bytte spillet. Men det er jo litt mer stress med 5 CD'er da enig. mye lettere og bare sette i 1 dvd og la resten gå av seg selv ikke bytte cd er hele tiden
mr.Lunarion Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) en kompis av meg fikk cd`er han også! Han begynnte å grunne når jeg sa hl2 cd`en min i stedet for cd`ene mine. Det er Zilter jeg snakker om her mr.Nauz Endret 23. desember 2004 av mr.Lunarion
Bluebeans Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Står klart og tydlig på coveret om det er cd eller dvd da.
Margarus Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 jeg hadde 6 cder på min hl2 sikkert derfor den kkosta 300 spenn også på elkjøp.. men var absolut verdt det for den prisen men hadde seff vert greiere med en dvd cd men shit au.. sitter her å tvinger meg selv til å spille " har komt til ravenholm" verste mareritt av et spill jeg har vert bort men det er gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå