Gå til innhold

6230 som MP3 spiller?


Carnifex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min Noka 6230 holdt ut i 2 dager med atkivt bruk. Kamera, sms, mp3 og ringing. Men det er flere her på forumet som hevder at batteritiden på dere n6230 holder ut i 4-5 dager, så min konklusjon er at det er forskjellig :p

 

Nokia hevder en taletid på 3 - 5 t og standby 150 - 300 t.

se fullstendig spesifikasjoner her

Som du ser så varier det litt, så noen er kanskje mer heldig enn andre :)

 

N6230 støtter MMC på opptil 1 GB, altså 1000 mb, så 1024 minnekort veit jeg ikke om det funker. Men 512 burde gå suverent :thumbup:

Endret av kvakkster
Lenke til kommentar
Min Noka 6230 holdt ut i 2 dager med atkivt bruk. Kamera, sms, mp3 og ringing. Men det er flere her på forumet som hevder at batteritiden på dere n6230 holder ut i 4-5 dager, så min konklusjon er at det er forskjellig :p

 

Nokia hevder en taletid på 3 - 5 t og standby 150 - 300 t.

se fullstendig spesifikasjoner her

Som du ser så varier det litt, så noen er kanskje mer heldig enn andre :)

 

N6230 støtter MMC på opptil 1 GB, altså 1000 mb, så 1024 minnekort veit jeg ikke om det funker. Men 512 burde gå suverent :thumbup:

Dette høres jo veldig bra ut. Takk for godt svar :)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg minnekort til min 6230, 1 GB fra Komplett. Ifølge telefonen blir det fortmatert, men jeg kan ikke forandre navn på det, noe som jeg kunne med det kortet som fulgte med telefonen. Hver eneste gang jeg går inn på minnekortet får jeg denne beskjeden. Forslag på hva som er feil?

Endret av LuciFear
Lenke til kommentar

Da ser jeg fra den lista på unlock.no at kortet mitt, TwinMOS 1024 MB fra Komplett ikke går på telefonen min. Irriterende at jeg ikke så dette før! Resultatet blir vel da at jeg må returnere dette til Komplett. Noen som kan anbefale et kort derfra som funker 100%? Helst så stort som mulig. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Når du sier det er GiB kan du hjerne forklare hvorfor?

 

Et enkelt søk på www.whatis.com gir ingen resultater på GiB. GB derimot sender direkte videre til gigabyte.

En GiB er en gibibyte, som er det man tenker på når man sier gigabyte.

Gibibyten er 1024 MiB (mibibyte), som igjen er 1024*1024 KiB (kibibyte).

Gigabyten er 1000 MB (megabyte), som igjen er 1000*1000 KB (kilobyte).

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...