Gå til innhold

Hjelp i Far Cry

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger rett og slett litt hjelp i Far Cry nå. Har kommet ditt til at jeg skal redde Valerie for andre gang. Har Floodet mutasjonshallen, gått inn ventilasjonen i taket der. Krøpet gjennom ventilasjonen og kommet ut i etasjen over. Dreper da 1 stor mutant med bompekaster festet på armen og 2 mindre mutanter. Finner da Valerie inne i det neste rommet. Får godkjent at jeg har funnet henne på hennes siste kjente sted.

Men, jeg får her et nytt oppdrag, jeg skal redde henne. Dette klarer jeg ikke. Er jo ikke noe å redde henne fra, ikke er det noen andre som kan drepe henne, og jeg kommer ikke videre, og hun vil ikke være med tilbake. Er kun en annen dør i rommet, på den andre siden, men denne går ikke opp.

Er det noen som kan hjelpe meg her?

Må da være mange som har rundt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger rett og slett litt hjelp i Far Cry nå. Har kommet ditt til at jeg skal redde Valerie for andre gang. Har Floodet mutasjonshallen, gått inn ventilasjonen i taket der. Krøpet gjennom ventilasjonen og kommet ut i etasjen over. Dreper da 1 stor mutant med bompekaster festet på armen og 2 mindre mutanter. Finner da Valerie inne i det neste rommet. Får godkjent at jeg har funnet henne på hennes siste kjente sted.

Men, jeg får her et nytt oppdrag, jeg skal redde henne. Dette klarer jeg ikke. Er jo ikke noe å redde henne fra, ikke er det noen andre som kan drepe henne, og jeg kommer ikke videre, og hun vil ikke være med tilbake. Er kun en annen dør i rommet, på den andre siden, men denne går ikke opp.

Er det noen som kan hjelpe meg her?

Må da være mange som har rundt det?

Prøv i Far Cry forumet du ;)

Skrevet

Må jo være noen som vet hva jeg skal gjøre, er jo en hel haug som har rundet dette spillet.

Kan da ikke være så vanskelig å bare gi et lite hint her. Brettet som jeg er på heter forresten "Cooler", nr 13.

Ser forresten ut på minimapet at det er en eller annen i nærheten, men jeg kan ikke finne noen andre veier å gå, har prøvd brettet fra starten av og ender opp med det samme. Så noe må det jo være å gjøre.

Kjedelig om jeg må slutte å spille bare fordi jeg ikke klarer denne ene lille oppgaven.

Skrevet

vist eg ikkje tek heilt feil, så er det ein bug i spelet som gjer at du ikkje kjem deg lenger. det er mange andre som har hatt dette problemet. du kan prøve og starte på nytt fra forrige save og sjå om det går da.

vist du ikkje bruker 1.3 patchen så kan kanskje den hjelpe deg.

Skrevet

Har lagt in 1.3 patchen, ikke noe hjelp der heller. Skulle tro bedre om et spill man kjøper i butikken for kr 499.

Hva skulle jeg egentlig gjort her da, skulle det vært et monster å drepe?

Skrevet
Har lagt in 1.3 patchen, ikke noe hjelp der heller. Skulle tro bedre om et spill man kjøper i butikken for kr 499.

Hva skulle jeg egentlig gjort her da, skulle det vært et monster å drepe?

jeg skjønner ikke hva du mener.

i det du har drept mutantene innei rommet hennes starter det en kuttscene, er det det som ikke skjer?

Skrevet

Ja det er det som ikke skjer, det er ingen mutanter inne i rommet der hun er. Jeg møter kun 1 i gangen før og 2 i rommet før. Når jeg kommer inn i rommet hennes så sier hun "come an...." og jeg regner med at det der skal være noen. Dette siden det er merket av en på minimappet. Dritt og dra, kjedelig.

Skrevet

Takk TrulZern.

Ikke noen andre inne i rommet fro meg, kjedelig det da. Kun to i rommet før henne. Får bare gi faen i det brette og hoppe vidre til neste.

IT SUX

Skrevet

du er så godt som ferdig med brettet uansett. vist eg ikkje husker feil så er brettet over etter at du har drept dei siste mutantane (som ikkje har dukket opp med deg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...