mrhippi Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hei! lurer på om noen kan si meg ossen jeg deaktiverer en brannmur... Lage en guide til meg... Hadde vert kjempe fint om noen kunne gjøre det
Havon Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Er det xp's innebygde brannmur det er snakk om??(sp2) I så fall er det bar å gå på kontroll-panelet, trykke på "windows-brannmur" også trykker du på deaktiver:)
mrhippi Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 Det er brannmuren til netverket..
Havon Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) Altså det er en brannmur innebygd i windows?? Er det ikke bare å gå inn på netverkstilkoblinger,høyre klikke på den nettverks tilkoblingen det gjelder,klikke egenskaper, arkfane avansert, og trykke på deaktiver brannmur??? Endret 5. desember 2004 av Havon
fflex Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Er det xp's innebygde brannmur det er snakk om??(sp2)I så fall er det bar å gå på kontroll-panelet, trykke på "windows-brannmur" også trykker du på deaktiver:) hehe, denne guiden burde bli sticky
lavizh Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Brannmuren til nettverket, lol. Bruker du Norton Internet Security eller den innebygde i SP2 service pack?
ReWinD Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) Det er brannmuren til netverket.. Nei du sei ikkje det..? Du kunne like godt sagt "det er tingen til dingsen" Vi må jo vite ka brannmur du har for å kunne vite korleis du kan deaktivere den =) EDIT: Skriveleif Endret 28. november 2004 av ReWinD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå