Portalol Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) nice Edit: var cd-keyen registrert på steam? da har du det vel fortsatt... Endret 26. november 2004 av AmmO
DevN Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Herregud, hvis man mister keyen kan man jo ta skylda selv. Valve kan jo ikke gjøre noe hvis du ikke beviser det på en eller annen måte. Du kan jo ikke vente noe sånt: - Hei Valve, jeg har mista keyen, gi meg en ny... - Ja, med glede: <key here>. Da kunne jo i så fall hvem som helst fått spillet gratis.
Potetfar Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Altså, du vil ha spillet gratis?La oss si du laster ned CS 1.5, da, går inn i spillet, hva gjør du så? Du har alltid måtte ha en key, og den kjøper du. Du kan jo bare bla litt i menyene, du får jo ikke spille uten en nøkkel. Så hva gjør du med 1.6 gratis? Det er umulig å starte CS 1.5 uten HL. Det kommer bare "Looking for file HL.exe. Click browse if you want to find the file yourself." eller noe. Men hvis du har mistet keyen, er det en e-postadresse du kan få ny på, hvis du kan bevise at du har orginal. Vanligvis er det pga. at noen har stjelt keyen og det ikke funker. Tror kanskje at mailen var [email protected] eller [email protected]. Søk på adressene i Google, så kanskje du finner ut hva de kan brukes til.
Empire of the Sub Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 Når du registrerte cd-keyen skulle det vært en slik "spørsmål - svar" greie. Dvs Du registrerer cd-keyen, de spør deg om f.eks "Familie navn".. du svarer "Gribbulf"... et svar som ingen på noen måte skjønner. HVis du mister cd-keyen må du svare på spørsmplet registrert til din key, svarer du riktig får du ny tilbake. Så enkelt er det.
KompleX Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) Har du HL1 fra før så er det bare å skrive inn CD key, så har du det. Counter Strike har ALDRI vært gratis, CS er en mod til HL, og HL koster penger. Og: "Maken til amerikanere" Hva faen skal det bety? Du skriver bare bullshit. Endret 26. november 2004 av KompleX
Empire of the Sub Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 bullshit ? Du er vel amerikaner selv, elsker mcdonalds og bush ?
Empire of the Sub Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 og "makan til amerikanere" betyr at amerikanere er sleipe.
KompleX Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Du er vel amerikaner selv, elsker mcdonalds og bush ? 'Dagens største idiot' award går til deg. Og hva får deg til å tro at hele Steam opplegget er amerikansk? Og at det var amerikanerne som bestemte at vi skal ha penger for CS (selvom det alltid har vært sånn, med tanke på HL)? Nei, det blir bare for dumt.
Sjefern Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Jeg kan ærlig talt ikke fatte at det går ann å være så dum som deg! Tror jeg skal lage et innlegg som går noe slikt som dette: "EA games suger balle Jeg kjøpte akkurat "Need for speed underground 2" men når jeg skal spille "need for speed porsche" så finner jeg ikke ut hvordan jeg starter spillet? Er det virkelig mulig at EA games er så idioter at de ikke har lagt med en exe-fil til det spillet? Jeg har jo kjøpt det nyeste NFS!!!!! Da burde det jo ikke være noe problem å spille de gamle spillene??? De har jo dårlig grafikk og alt Heretter boikotter jeg EAgames"
DevN Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Det får være ditt problem, personlig synes jeg EA Games er den beste produsenten innen spill noen sinne. Men vil du boikotte, feel free... Skal bare gi en enkel uttalelse (tråden blir sikkert snart stengt); Det er ikke Valve som har gjort noe "feil" her - det nok heller den som klarer å miste en nøkkel. Slik jeg har oppfattet det så langt: DU har mistet keyen, og du skylder på VALVE! Tragisk... punktum.
Sjefern Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Ehhh..... Tror ikke du tok posten min helt. Mente at den uttalelsen jeg hadde ovenfor var like dum som trådstarter uttalelse. Jeg mente ingenting av det som sto der.
Empire of the Sub Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Omg,bruk hode gutta. Tror ikke helt dere oppfatter poenget her.
henbruas Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Omg,bruk hode gutta. Tror ikke helt dere oppfatter poenget her. Eg tror ikkje du oppfatter poenget. CS har aldri vært gratis, ferdig med det.
Iminzilion Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 hmmm. har aldri opplevd så mye klaging for så lite. har du hl1 keyen så funke jo cs fint. Viss ikke?`koste kun 100kr for hl1. Er vel grei og rimelig pris det. tok pointet ditt sjefern og er helt enig med deg.
Empire of the Sub Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 (endret) La oss si det slik. Du installerer half-life, dette er 4 år tilbake. Steam kommer (2003), du lager en steam konto - de registrerer at du har half-life og cs, dermed registrerer du den cd-keyen til steam kontoen din. Men hvis du i dete hele tatt skulle ha mistet kontoen, blitt hacket, eller et eller annet skit slik at man ikke får logget seg inn - må man lage ny konto. Du har fortsatt half-life boksen med cd-keyen, men den er allerede registrert på en steam konto som man ikke har tilgang til lenger... wips så er den cd-keyen ubrukelig. Og du må kjøpe ny Edit: Jeg har da mistet min cd-key. Endret 27. november 2004 av jhj
Iminzilion Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 hva med å sende mail til de og forklare situasjonen og spørr om de kan oversette keyen til ny konto eller få ny?
Empire of the Sub Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Neppe det fungerer, da kunne man sakt " Hei, jeg har mistet kontoen min. Passordet er ikke lenger det det var! Hjelp meg, kan jeg få en ny konto med half life og counter strike ? vær så snill"
Iminzilion Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 forklare hva som har skjedd. kansje legge med bilde av serialen og cden viss du har de enda (heftet) sko tru de kan strekke seg så langt. er jo verdt å prøve
henbruas Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 forklare hva som har skjedd. kansje legge med bilde av serialen og cden viss du har de enda (heftet)sko tru de kan strekke seg så langt. er jo verdt å prøve Ja, såpass burde de da kunne gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå