Gå til innhold

Counter-strike via steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du "Bronze" pakken, du trenger "Silver" eller "Gold" for å få den såkallt back- cataloguen til Vave. Bare å ta en tur innom www.steampowered.com der står hele greia rimelig greit forklart.

Skrevet (endret)

Counter-Strike er en mod til Half-Life og Valve vil ikke at folk som ikke eier Half-Life skal få spille noen modder. :)

Edit: CS har aldri vært gratis.

Endret av Potetfar
Skrevet (endret)

Så lenge man har half-life er CS gratis.

Jeg har half-life og half-life 2, men cs? Det har vært gratis i mange år... "freeware" "Download here"

Nå skal de sleipe amerikanerne kreve penger for et spill som har fungert online i tusenår.

Steam har ihvertfall 500.000 Kontoer, hvis du ikke ti dobler det.

Minst 400.000 av dem har counter-strike, og halv-parten half - life 2.

Resten av halvparten har planlagt å kjøpe half-life 2.

Steam tjener minst 100Kr PER konto..

Gang 100 X 500.000 = 50.000.000.

La oss si at 40% av alle steamkontoene er verdt 200.

200 x 1.000.000 = 100.000.000

60% for over 300... 300 X osv osv osv...

Dvs at steam tjener penger som en gud, men fortsatt krever de penger for en modifikasjon som har vært nedlastbart i minst 10 år ?

Makan til amerikanere har jeg ikke sett før

Edit: over 90% av alle steam-kontoene i hele verden har cs. Dvs at 10% ikke har det.. og må betale. Grufult

Endret av jhj
Skrevet

CS er gratis (muligens ikke 1.6), men nøkkelen koster - bare for å være helt korrekt.

Spillet er uansett verdt pengene, ingenting å klage over.

Skrevet (endret)
Så lenge man har half-life er CS gratis.

Jeg har half-life og half-life 2, men cs? Det har vært gratis i mange år... "freeware" "Download here"

Nå skal de sleipe amerikanerne kreve penger for et spill som har fungert online i tusenår.

Steam har ihvertfall 500.000 Kontoer, hvis du ikke ti dobler det.

Minst 400.000 av dem har counter-strike, og halv-parten half - life 2.

Resten av halvparten har planlagt å kjøpe half-life 2.

Steam tjener minst 100Kr PER konto..

Gang 100 X 500.000 = 50.000.000.

La oss si at 40% av alle steamkontoene er verdt 200.

200 x 1.000.000 = 100.000.000

60% for over 300... 300 X osv osv osv...

Dvs at steam tjener penger som en gud, men fortsatt krever de penger for en modifikasjon som har vært nedlastbart i minst 10 år ?

Makan til amerikanere har jeg ikke sett før

Edit: over 90% av alle steam-kontoene i hele verden har cs. Dvs at 10% ikke har det.. og må betale. Grufult

Har du HL? Man får da lastet 1.6 ned med steam og brukt det viss man har HL? Tror da det :hmm: Men å si at alle steam kontoer er verd 100 kr er feil! Det er jo mange som bare kjøper i butikken og da kan du ikkje si at alle steam kontoer er verdt 100 kr.

Endret av Pusur1993
Skrevet

Altså, du vil ha spillet gratis?

La oss si du laster ned CS 1.5, da, går inn i spillet, hva gjør du så?

Du har alltid måtte ha en key, og den kjøper du.

Du kan jo bare bla litt i menyene, du får jo ikke spille uten en nøkkel. Så hva gjør du med 1.6 gratis?

Skrevet (endret)

da foreslår jeg at du lager en "Fy f. så dum jeg har vært å mista CDkey'en" istedet for å sitte å sutre over fiktive problemer med steam/HL2 key...

hvis du ikke forstår hvorfor det er slik det er med kjøp av HL1/CS account på steam, så tror jeg du trenger å gå en lang tur i den friske vinter lufta, drikke litt kaffe/cola, ettellerannet for å våkne opp...

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...