Skjerven1 Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Har tenkt å kjøpe en WinPad 6000s, siden dette virker som en veldig bra pc i forhold til prisen. - Hvordan er leverandøren Cintech? - Jeg finner ingen info om dem og er derfor ganske skeptisk, har jeg grunn til det? - Jeg må også bestille over telefon, dette virker merkelig......... Ørjan [ Denne Melding var redigert av: Skjerven1 på 2002-05-29 19:53 ]
xhenrik Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Winpad distribuerer gjennom Cintech i Norge. Du kan bestillle over internett, og få pakken i oppkrav. Jeg har bestilt en 5000s, den kommer om ca. 14 dager, men vanligvis skal du få maskinen på under en uke (vanlig postpakke). Tror ikke du trenger å være skeptisk til Winpad/Cintech, men heller til Postens pakkebehandling........
iNas Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Det kan muligens stemme at de har en litt merkelig markedsføring. Barbara.no satser på å få testet WinPad 6000s i sommer.. _________________ Mvh N.I [ Denne Melding var redigert av: iNas på 2002-05-30 03:39 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå