Gå til innhold

Hvilke spill ser dere mest fram til nå om dagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men eg liker xenus betre, så eg vil nok fortsette og kalle det det (samme som med stalker, liker oblivion lost betre ein shadow of...)

Ingen argumenter på det. Xenus ble vel for "vanskelig" tittel (regner med at utgiver igjen har blandet seg inn her...).

Når det gjelder S.T.A.L.K.E.R. så har jeg gjentatte ganger uttalt siden navnebyttet at jeg ikke synes noe om det... for meg er det Oblivion Lost, dermed basta! :evil:

Skrevet

Vel er Boiling Point: Road to Hell en fullstendig håpløs tittel, men Xenus er da vitterlig ikke veldig mye bedre. Høres ut som en klisjé-sci-fi-C64-shoot'em-up-tittel, spør du meg. Ja ja.

Skrevet
World of Warcraft, selv om jeg spiller beta, og har sett en god del av det. Tror ikke jeg blir lei det spillet med det første. Gleder meg til å sette i gang "på ordentlig".

Live for Speed S2 er også en god kandidat.

hver så snill og si du spiller på PvP server , der er jeg nemlig :yes:.

isåfall, har Gamer.no et guild ? :love:

Gleder meg nok mest til WoW retail

Skrevet

selv om jeg har sid meiers pirates og half life 2, ville jeg valgt middel earth hvis jeg var der, ser ut som det spillet som har best leve tid, med ca 30-40 timers campagin, i følge gamespot.

uansett siden jeg har et fri år i fra skolen samt hals betenelse er jo dette en ypperlig sjangse til å teste dem alle :dribble:

Skrevet (endret)

Ferdige (skal kjøpes asap, bare bli ferdig med siste eksamen først):

Pirates

Bloodlines

Rome:TW

Battle for Middle-Earth

W40k:Dawn of War

Ikke ferdige (skal kjøpes når kommer):

Guild Wars :dribble:

Battlefield 2

The Elder Scrolls IV: Oblivion (<- Bah, sorry, men bare kopierte fra en annen uten å tenke)

Mods:

BF1918 MR2 (BF1942)

Endret av Mr.Garibaldi
Skrevet

ett nytt spill jeg gleder meg til nå vel være det neste spillet i command and conquer serien, kommer til å bli bra.

Oblivion heter foresten The Elder Scrolls IV: Oblivion ikke Morrowind 2 :)

liker drive med litt flisespikkeri :tease:

Skrevet
Når det gjelder S.T.A.L.K.E.R. så har jeg gjentatte ganger uttalt siden navnebyttet at jeg ikke synes noe om det... for meg er det Oblivion Lost, dermed basta! :evil:

Men hva betyr Oblivion Lost?

Samme for meg hva det heter egentlig. Synes det bare burde hete STALKER eller S.T.A.L.K.E.R.

• 4 uker senere...
Skrevet
monkey island 5 og nye under a killing moon spillet med tex murphy i spissen !

Monkey Island 5 er jeg redd du må vente en stund på =/

Lucas Arts sier selv at de ikke en gang har begynt å lage spillet, noe som er en nedtur for en hardbarka MI-fan som meg selv. Jeg ser heller frem til Den Lengste Reisen 2: Drømmefall som kommer til høsten. Og jeg vet også at det lages en oppfølger til Black Mirror og en mer gjennomtenkt versjon av Broken Sword (alltså en 3er).

Jeg vet at mange spillutviklere tør satse mer på adventure og det ser ut som om sjangeren er på vei tilbake, fra en lang dvale - Noe som er fantastik imo.

Det virker som om vi skal få et nyår med masse flotte, nye, deilige og ikke minst spennende titler.

De jeg er mest optatt av:

-Age of Empires III: Age of Discovery er en klar #1 i mine øyne. Jeg har spilt AoE helt siden RoR kom ut, og har spilt aktivt AoM og AoM:TT nå i litt over 2 år, så dette er gledelig nytt. Også det at det kommer ut alt i 2005 a gitt!

Screens:

age-of-empires-iii-20041230022903217.jpg

age-of-empires-iii-20041230022906639.jpg

age-of-empires-iii-20041230022910186.jpg

Som sagt dette ser veldig spennende ut ^^

-Den Lengste Reisen: Drømmefall 1ern var jo en suksess, og etter å ha sett bilder av oppfølgeren er jeg sikker på at dette blir bra

-Imperial Glory Ligner veldig på Rome: Total War, og er lagd av skaperen av Comandos. Trenger jeg si mer ? :cool:

-The Bard's Tale Slående grafikk, og en særpreget historie gjør at dette spillet kommer høyt på min ønskeliste fra den dagen det kommer ut... Dato for utslipp er desverre ikke kungjort enda, men det er som de sier: "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves"

Mange spennende titler å ta av i nyåret som sagt... Dette blir morro :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...