Gå til innhold

3D animasjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What? 3D Studio Max er vel noe av det beste du kan bruke. Ellers så har du jo lightwave, Maya, Blender, softimage etc. Dette er de skikkelige verktøyene. Lær deg en av dem med en gang er mitt tips. Det fine med Max er miljøet. Det er MANGE tutors, meshes etc på nettet.

 

Det fine med Maya er at det finnes for Linux :smile:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Jeg er en tidligere max bruker, som har konvertert til Maya fordi det er et langt mer highend program. Maya har en utrolig bra workflow, om man tar seg tid til å lære alle rutiner og hurtigtaster, men en rendrer som er helt grusom.

Alias wavefont har tidligere lagd power animator, hvor de hadde en kjempe redrer. I det arbeidet med maya startet fannt de ut at de skulle være smarte å lage en ny. Det førte til at de har prestert å lage værdens tregeste rendrer.

Jeg lurer derfor på hva det beste alternativet for rendrere til maya? Jeg har sett på renderman... hehe men det er tungt.

Lenke til kommentar

Hei allyse!

 

Sikker på at du ikkje meinte video og ikkje film?

 

Som dei andre her seier:

 

Eg ville nok sansynlegvis begynt å lære meg Maya om eg skulle begynt på nytt.

 

Elles så er no 3d studio max eit bra program om ein veit å utnytte mulighetene programet gir...

 

Truespace er ok til enkle effekter..Men,ville etter ei stund i allefall begynt å godt over til eit av dei andre alternativa eg har nemt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...