Gå til innhold

GTA: SA Spørre-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
er på Hijack missionet, der hvor Carl og svogern skal kapre en trailerlignende bil.. men får ikke han svogern til å hoppe.. hjelp!!!

-----------

ingen som kan hjelpe meeeg? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har noen spørsmål selv, faktisk.

Jeg får San Andreas selv, 10. Juni (gleder meg så S.Y.K.T.), og i den anledningen vil jeg spørre 10 spørsmål:

1. Hvor mange våpen finnes det i SA? (vil IKKE vite hvilke, men hvor mange)

2. Dere som gikk igjennom det på PS2, hvor lang tid brukte dere på å bli ferdig?

3. Er det mange rollespillelementer? (i.e. mulighet til å velge små-oppdrag, snakking med folk, valg av ditt&datt)

4. Fulgte det med kart i eska på PS2 versjonen? Og vil det følge med kart i eska til PC versjonen?

5. Sånn ca. hvor mange kjøretøy finnes det? (hvor mange helt forskjellige, men bare ca, ikke slit dere ut med å finne det ut :) )

6. Hvor mange 2-hjuls kjøretøy finnes det?

7. Er det mye variasjon i oppdragene?

8. Fungerer småting som basketball, etc bra?

9. Hvor mange småting som Basketball finnes det? (tenker ikke på slanking, spising, svømming, etc, men idretter man kan holde på med)

10. Den area 51-lignende basen, blir det mulighet til å entre den en gang i spillet? (ingen spoilers)

Beklager at det ble så forferdelig mange spøsrmål, men jeg vil bare vite det. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)
[iC,19/05/2005 : 14:30] Har noen spørsmål selv, faktisk.

Jeg får San Andreas selv, 10. Juni (gleder meg så S.Y.K.T.), og i den anledningen vil jeg spørre 10 spørsmål:

1. Hvor mange våpen finnes det i SA? (vil IKKE vite hvilke, men hvor mange)

3. Er det mange rollespillelementer? (i.e. mulighet til å velge små-oppdrag, snakking med folk, valg av ditt&datt)

6. Hvor mange 2-hjuls kjøretøy finnes det?

7. Er det mye variasjon i oppdragene?

10. Den area 51-lignende basen, blir det mulighet til å entre den en gang i spillet? (ingen spoilers)

Beklager at det ble så forferdelig mange spøsrmål, men jeg vil bare vite det. :)

1. Rundt 20 med smått og stort, sånn ca.

3. En del. Du blir bedre på diverse skills, du bestemmer hvordan du skal se ut, og du finner altid noen småting utenfor storylinen å drive med.

6. Tror det er 10, alt i alt med og uten motor.

7. JA!!!!

10. Ja du får mulighet til å entre den

QUOTE (Tanya @ 11/05/2005 : 15:21)

er på Hijack missionet, der hvor Carl og svogern skal kapre en trailerlignende bil.. men får ikke han svogern til å hoppe.. hjelp!!!

-----------

ingen som kan hjelpe meeeg?

Du må holde samme fart som traileren, og ligge helt jevnt med traileren på venstre side. Hold den jevnt med traileren der i en 5-6 sekunder så hopper Carlos over. Lykke til :thumbup:

Endret av DurinVIII
Skrevet

Skal vi se, da har jeg fått svar på spørsmål 1, 3, 4, 6, 7, og 10 (tusen takk for svarene, begge to. :) )

Da mangler jeg altså svar på spørsmål 2, 5, 8, og 9.

Noen som har svar på disse?

Skrevet (endret)

2. Det blir veldig individuelt. Kommer ann på om kjører rett igjennom storylinen uten å sulle så mye rundt. Jeg brukte vel 1 måned på storylinen, men jeg sullet VELDIG mye, og spilte heller ikke så intensivt. Uansett er det et spill med veldig lang levetid.

9. En del der også. Triathlon, fallskjermhopping, billøp, dusørjeger, brannmann, innbrudd.

Endret av DurinVIII
Skrevet
2. Det blir veldig individuelt. Kommer ann på om kjører rett igjennom storylinen uten å sulle så mye rundt. Jeg brukte vel 1 måned på storylinen, men jeg sullet VELDIG mye, og spilte heller ikke så intensivt. Uansett er det et spill med veldig lang levetid.

9. En del der også. Triathlon, fallskjermhopping, billøp, dusørjeger, brannmann, innbrudd.

Dusørjeger?? Innbruddstyv?? :ohmy:

Tydeligvis MASSE jeg har å se frem til! (20 dager igjen nu) :love:

Skrevet

-----------

ingen som kan hjelpe meeeg? :cry:

Det du skal gjøre er å kjøre opp på høyresiden av førehuset, og hold samme farten hele tiden. Avstanden bør være en 0,5 meter sirka, så han får tatt sitt lille hopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...