Gå til innhold

Komplett = Service


Anbefalte innlegg

Må bare benytte sjansen til å gi ros til Komplett.no for glimrende service.

Har nettopp kjøpt komponenter til ny PC, inkludert et demobrukt hovedkort.

Glemte at disse kortene ikke sendes med tilbehør (IO-shield, manual osv.), og fant fort ut at bakplaten på kabinettet ikke passet til hovedkortet.

 

Dette satte da en stopper for monteringen av PC-en, og jeg var rimelig frustrert.

I tillegg hadde jeg glemt å bestille en IDE/ATA-kabel.

Sendte derfor en mail til Komplett support for å spørre om de tilfeldigvis hadde en

bakplate på lur, og at hvis de hadde det kunne sende dette med en ny bestilling av IDE/ATA-kabel.

 

Et par timer senere fikk jeg svar på mail om at de vederlagsfritt skulle sende meg både bakplate, manual og IDE/ATA-kabel.

I/O shield, manual og IDE kabel kommer i posten. Kostnadsfritt selvfølgelig :-)

 

:thumbup: , Komplett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[i]nåda..[/i]

Komplett kan gi utrykk for å være et seriøst og stort hjørnestensfirma av norske nettbutikker, jeg har sendt frere eposter etter et uheldi kjøp av feil minnebrikker men fikk ikke svar på noen av dem
Da jeg satte sammen en maskin i høst benyttet jeg meg også av supporttelefonen. Måtte vel vente i 10 minutter og fikk snakke med en ung mann som hadde en tendens til å være litt småfrekk. Det er klart ikke alle der er slik, men jeg vil ikke si meg enig i "komplett=service" :hrm:
Lenke til kommentar

hmmmm, lurer på om komplett tar dette forumet veldig seriøst. Og vis de gjør det så er jo det veldig bra noe som kan fremme demes service. Ettersom hva jeg kan se både fra meg selv og en del andre har de fått en del kritikk her inne de siste dagene.

 

Vis de blir bedre på service av den grunn så er det bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...