Gå til innhold

det skjer egentlig veldig lite her på ok.no!


Anbefalte innlegg

Når jeg først ble oppmerksom på ok.no, hoppet jeg nesten i taket av glede.

 

"jeg er ikke alene om å være gal etter å modifisere ting" tengte jeg.

 

vel, nå har de vel gått snart et halvt år, og må si at jeg fortsatt er innom siden minst en gang dagelig.

 

MEN, i det siste har jeg følelsen av at det går VELDIG treigt med dere(de som driver ok.no), og at de siste artikelene har vært av liteingen betydning for MEG(evt. andre trofaste surfere).

 

vel, er det flere som deler min mening om dette?

 

de siste 6 artiklene har jo bare vært tester og enkle guider om ting som er så såre enkelt at til og med den dummeste n00b kan klare det uten guid.

 

i tillegg, så går det extremt treigt med de projektene de allerede driver på med.

 

det er vel ca 4månder siden det kom en oppdatering fra projekt OX, som jeg er jævlig hypp på.

 

"hjemmelaget vannkjøling del 3" har ikke en gang fått en oppdatering enda.

 

Jeg vet indelig godt at de er frivillige de som driver ok.no, men alikevel er det gått litt slapt i det siste.

 

I tilleg, vet jeg at det er i allefall noen folk som har matriale og annledning til å lage noen skikkelige bra guider ogeller artikkler som passer über fint her på ok.no.

 

har faktisk grunnlag, bilder og aktuell erfaring til å lage en ganske grei guid for de som er sugene på heimlaga vannkjølingm peltier.

 

men lars sa vel mere eller mindre, NEI! :evil:

 

håper bare på noe svar fra ok.no gutta, ikke å starte noen stor krangel med de som ser seg uenig med det jeg skriver.

 

mvh Marius Mittet

 

PS: skriv gjerne en post over hvor enige dere er med meg, for å legge litt tyngde bak denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å si at det bare har vært skrot herfra i det siste er vel å ta litt hardt i, men de prosjektene vi hørte så mye om for noen måneder siden her har det visst ikke blitt noe av :sad:

 

Skal vel innrømme at det ikke er super interresant å lese hverken nybegynner guiden eller kald katode test, men det er da mye annet her som er verdt å lese :smile:

 

Var en post for ikke så alt for lenge siden der i alle fall Lars sa han ikke hadde hatt stort at tid til OX, (lurer på om ikke det var OX posten som kom etter den første og hittil eneste artikkelen om det). Skal vel ikke se helt bort i fra at det er flere av de som skriver her som har samme problemet (kjenner meg skummelt godt igjen der :sad: )

 

Uansett, litt tregt har det vært her i det siste, og jeg skulle gjerne sett noen nye prosjekter, men blir nesten litt feil å klage på ok.no folka fordi de ikke gjør nok synes jeg. Litt snålt at Lars ikke ville ha deg til å skrive en guide, mulig de har noe på gang selv (mener å ha lest det også her et sted jeg).

 

(Var vel egentlig poster av den typen her du ikke ville ha, men jeg bare måtte få sagt det)

Lenke til kommentar

Må si meg enig. Det skjer svært lite her og det r ikke mye interesangt her. Eneste som er interesagt er forumet. Her er det mange "dyktige" folk som lager mye rat og har linker til det meste. Hadde det ikke vert for forumet hadde jeg neppe hvert her så ofte som jeg er nå.

 

KJell har en raidator som ligger på posten. Målene er 55x35x5. Lurer på hva den skal brukes til. :smile:

 

PS! DEt var IKKE Lars. Kjell var det.

 

_________________

Du vil alltid finne en som har en bedre PC en dei!

 

[ Denne Melding var redigert av: Bøgge Bakken på 2002-05-29 19:06 ]

Lenke til kommentar

Tja, kunne jo f.eks ha gjort så de som ville kunne sende inn guider/prosjekter/tester osv.

 

Sender det til redaktøren så kan han redigere (hvis det trengs (med lov og alt det der..) også poste den her. Men mener ikke alle skal sende inn tester av skjermkortene sine og benchmarks, det blir for dumt.. det kan postes på forumet som "skryt " =P er jo fint med tester av de nyeste da.. bare ikke du sender inn alt. Da kan du heller lage en guide over ditt gammle skrap kort som ble godt som nytt etter litt modding =)

 

Men hvis du driver å modder et kabinett, lager kjøle blokk what ever lissom som andre kan ha nytte av. (Seff. kan det være nyttig med skjermkort tester, bare ikke det flyter over med tester av det..)

 

Det blir jo en måte å få det til å skje mere her, ikke at jeg har noe særlig å bidra med.. men det er sikkert noen som har noen prosjekter - da kan dem ta noen bilder og forklare litt stuff =)

Lenke til kommentar

Kan jo hende at de er studenter....? Jeg vet ikke, men i så fall er dette midt i eksmamenstidene, og da ville også jeg prioritert lesing framsfor modde-kåte dataintesresserte... :wink: (no offence)

 

På den annen side er det to ting jeg vil vite, derav en ting som ikke skulle vært for mye arbeid å gi tilbakemelding på:

 

- Hvor mye penger har dere fått inn fra donasjonen? (tar ikke lang tid å sjekke vel)

 

- En oppdatering på OX! Prosjektet virket så spennende, men nå er det bare til irritasjon ettersom oppdatering ikke er forekommet!

Lenke til kommentar

Hei

 

Som dere har lagt merke til har aktiviteten på overklokking.no sunket drastisk i Mai. Men som Kenny000 sa er flere av oss studenter.Og lesning må desverre prioriteres foran overklokking.no :sad:

 

Men holder dere ut et par uker til kan jeg love dere mye "morro". Det er flere hårreisende prosjekter og omtaler av lenge etterlengtede produkter på trappene. Så gi oss litt tid og dere vil garantert bli fornøyde!

 

En liten update anngående forskjellige prosjekter og fremtidige planer kommer fra Lars Bjerke i løpet av helgen.

__________________

Mvh

Redaksjonen

Overklokking.no

 

 

[ Denne Melding var redigert av: eirik_bk på 2002-05-31 09:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 18:14, el_diablo_21 skrev:


har faktisk grunnlag, bilder og aktuell erfaring til å lage en ganske grei guid for de som er sugene på heimlaga vannkjølingm peltier.



 

Så sleng det ut på websida di og post er en URL på forumet. Kan aldri bli for mange slike artikler :smile: Alltid interessant å se hva slags løsninger folk bruker.

Lenke til kommentar

Som nevnt før tar vi gjerne imot seriøse henvendelser fra folk som vil bli medarbeidere, men vi kan ikke publisere en masse freelancearbeid. Det må i så fall være av spesielt god kvalitet.

 

Jeg skjønner også at idéen om å sende inn artikler og få meg til å redigere/publisere dem kan virke god, men det blir VANVITTIG mye jobb for meg. Tro meg, ikke alt jeg får av forslag er direkte publiseringsklare. Jeg gidder ikke være norsklærer for skribentene, i alle fall ikke for freelancere.

 

Om dere vil legge ut artikler på egne websiter og linke til dem i forumet er dere selvfølgelig velkomne til det. Vær bare litt forsiktig med å bruke nyhetsforumet til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...