Arve28 Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Er det mulig å convertere Vob til AVI? Hvilket program? Trenger det helst til 5.1 lyd og så få det inn i premiere pro etterpå.
artiPer Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jeg har brukt et program som heter flaskMPEG, det fungerer bra. Har beskrevet litt om bruken i en annen tråd for ikke lenge siden. Den registrer at det er flere lydspor og du kan velge hvilket du vil bruke. Men det er vaskelig å se hvilket et som er 5.1. Men det kan du se en annen plass når du konfigurer til konverteringa. Hvordan det er å importere til premiere etterpå er jeg ikke sikker på. Jeg lagde bare divx av den. For å rippe DVDn brukte jeg DVD Decrypter, funker veldig fint. Men ofte er filmen delt inn i flere filer på DVDn siden den er lang. Hvis du stiller inn riktig i DVD Decrypter får du en fil av hele filmen, noen som gjør alt litt enklere. Tror jeg satte den opp med "splitt by file", i alle fall ikke det som er default. Begge programmene er gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå