d0ppler Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 fant ingen post tidligere om det, men den finnes sikkert.. Uansett, noen som har noen stalltips på hvordan man kan "skru" på bf:v instillingene slik at det ikke lagger så mye? Jeg spiller HL2 og Counter Strike : Source på 1024*768, all grafikk på HIGH, mens det hakker når jeg spiller bf:v på 800*600 med alt på medium specs: P4, 2.2 Ghz cpu 2*512MB dual DDR ram GeForce 4 TI, 128 DDR ram
FFX Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 gå på google og søk etter tweakguides eller noe.
Croyfer Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Multiplay -> Internet options -> Sett [x] ved siden av den laveste BW (56k er det vel) Resultat: mindre lag i mange tilfeller.
d0ppler Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Multiplay -> Internet options -> Sett [x] ved siden av den laveste BW (56k er det vel) Resultat: mindre lag i mange tilfeller. takk, skal prøve dette når jeg kommer hjem
Lucas Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 men, det finnes sikkert programmer som tweaker "for" deg, anbefaler ikke disse siden det kan bli katorigisert som cheating, noe som det er etter min mening, man ser folk lettere osv
SpinNdre Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 men, det finnes sikkert programmer som tweaker "for" deg, anbefaler ikke disse siden det kan bli katorigisert som cheating, noe som det er etter min mening, man ser folk lettere osv Alt som gjør at du får en fordel over de andre spillerne er vel cheat ? (Å da mener jeg ikke fordel som, du sitter i tank og han andre har Thompson)
ttt Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 her er ein guide som kanskje kan hjelpe deg: http://www.tweakguides.com/BFV_1.html (du finner og mange andre interessange guider på sida)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå