Gå til innhold

BF: Vietnam, problem med onlinespilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har BF:V original cd-key, spiller med cd og har installert den seneste oppdateringen (1.2?)

Men.. Når jeg går inn på online spilling, velger en server så starter den med å gå inn før en feilmelding som det står "Data differs from server" e.l kommer opp. Neste gang jeg prøver og gå inn på en server så står det "Please, put in your cd," men jeg spiller jo med cd'en i.

Den 1. feilmeldingen kommer bare første gangen jeg prøver å joine en server, mens den andre kommer utover, og hvis jeg restarter så kommer den 1. feilmeldingen først før "please put in correct cd" meldingen kommer opp neste gang jeg prøver å joine.

Noen som vet åssen jeg kan få fiksa dette?

PS: Prøvde å bruke No-cd, men da gikk det ikke å starte spillet, men jeg har erstatta den originale .exe filen med cracken, men jeg må bruke cd selvom.

Kan det være cracken som foråsjaker(?) dette..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har BF:V original cd-key, spiller med cd og har installert den seneste oppdateringen (1.2?)

Men.. Når jeg går inn på online spilling, velger en server så starter den med å gå inn før en feilmelding som det står "Data differs from server" e.l kommer opp. Neste gang jeg prøver og gå inn på en server så står det "Please, put in your cd," men jeg spiller jo med cd'en i.

Den 1. feilmeldingen kommer bare første gangen jeg prøver å joine en server, mens den andre kommer utover, og hvis jeg restarter så kommer den 1. feilmeldingen først før "please put in correct cd" meldingen kommer opp neste gang jeg prøver å joine.

Noen som vet åssen jeg kan få fiksa dette?

PS: Prøvde å bruke No-cd, men da gikk det ikke å starte spillet, men jeg har erstatta den originale .exe filen med cracken, men jeg må bruke cd selvom.

Kan det være cracken som foråsjaker(?) dette..??

Dette er et typisk crack problem.

Cracken er synderen her.

Reinstallèr spillet, oppdatèr, la cracken være, og spill BF: Vietnam! :)

BTW: Feilpostet topic, den skal hit! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...