Gå til innhold

Dårlig fps på source ?

Anbefalte innlegg

Heisann... Jeg har nå fått meg hl2 og det fungerer ganske flott på 1024 med alt på high + halvfullt på aa og af.. Uansett så merker jeg til tider at det lagger på source på samme grafikkinnstillinger uten aa og af .. :roll:

Spesielt på de_cheatau eller hva det nå heter, når man går nerri vannet der.. Sikkert ikke mer enn 20-30 fps da.. De andre banene har vel fungeret sånn passe.. Har liten lyst å skru ned til 800*600, synes det blir grusomt mye dårligere grafikk når man gjør det.. Hva kan jeg gjøre.? Jeg har da for pokker ikke så dårlig pc? jeg fikk btw 103 fps i stresstesten med de grafikkinnstillingene..

Videoannonse
Annonse
Hmmm.. du trenger egentlig ikke høyere fps enn du har cl_updaterate (mener jeg det er), hvis det er noen trøst så spiller de fleste pro med så lav eller enda lavere oppløsning, skal visstnok være lettere da.

Men.. gå over til 1.6, langt bedre :p

Har spilt 1.6 lengee.. Er lei og går derfor over til source som har tøffere grafikk og noe som heter fysikk, noe 1.6 ikke har :p .. Mye mer spennende å spille.. :D

Hmmm.. du trenger egentlig ikke høyere fps enn du har cl_updaterate (mener jeg det er), hvis det er noen trøst så spiller de fleste pro med så lav eller enda lavere oppløsning, skal visstnok være lettere da.

Men.. gå over til 1.6, langt bedre  :p

Har spilt 1.6 lengee.. Er lei og går derfor over til source som har tøffere grafikk og noe som heter fysikk, noe 1.6 ikke har :p .. Mye mer spennende å spille.. :D

[WHINE]nei.. men 1.6 har noe som heter en "sannsynlig hitbox", i forhold til cs:s sin "treff hs, hvis du skyter i armene, brystet, magen, hodet, over hodet, eller "trykke vilt på skyteknappen".... [/WHINE]:cry:

Men.. gå over til 1.6, langt bedre  :p

[WHINE]nei.. men 1.6 har noe som heter en "sannsynlig hitbox", i forhold til cs:s sin "treff hs, hvis du skyter i armene, brystet, magen, hodet, over hodet, eller "trykke vilt på skyteknappen".... [/WHINE]:cry:

eh.. CS : S sin hitbox er mer realistisk enn Cs 1.6 sin da.. :roll: Anyway, ingen av dem særlig realistiske :p

Endret av Kurt P
da sier jeg, spill LITT mer cs:s og PRØV å legg merke til HVOR du EGENTLIG treffer når du får et hs... jeg sto forran en afk fyr, skøyt han i BRYSTET, og fikk 1shot hs...  :ermm:

det har jeg fått utallige ganger på cs 1.6 oxo.. Men er du helt opphengt i hitboxen? Ok, så sier vi at den er litt mer realistisk i 1.6 men herregud så mye annet som er mer realistisk i cs : s .. + At du har en helt annet grafikkmotor.. Eller holder du helt og holdent fast i 1.6 fordi du har ræva pc ? :p

Edit : så ikke dine 13000 poeng i 3dmark03 :!:

Endret av Kurt P
Heisann... Jeg har nå fått meg hl2 og det fungerer ganske flott på 1024 med alt på high + halvfullt på aa og af.. Uansett så merker jeg til tider at det lagger på source på samme grafikkinnstillinger uten aa og af .. :roll:

Spesielt på de_cheatau eller hva det nå heter, når man går nerri vannet der.. Sikkert ikke mer enn 20-30 fps da.. De andre banene har vel fungeret sånn passe.. Har liten lyst å skru ned til 800*600, synes det blir grusomt mye dårligere grafikk når man gjør det.. Hva kan jeg gjøre.? Jeg har da for pokker ikke så dårlig pc? jeg fikk btw 103 fps i stresstesten med de grafikkinnstillingene..

:p Jeg fikk 69 fps :blush: med 800x600 i stresstesten :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...