Qwseyvnd Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Hei! Jeg lurer på hvor jeg finner skjulte konkurranser i NFSU2, jeg merker jeg er ikke ferdig, og vet det fins, men finner ikke på map.
CrazyOne Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 En måte er å finne løp du ikke har kjørt er å gå i garasjen (fiolette prikken på kartet) og åpne World Map - da kan du se alle løp tilgjengelig, og status på de (om de er fullført eller ikke!)
Qwseyvnd Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Det fins skjulte løp som ikke står på map.
Anubizzzz Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Det er jo bare kjøre rundt til du plutselig ser et race i øye kroken. har hendt med meg mange ganger.. men hvis du der ferdig med "storyen" så er det ikke flere løp og hente.
_lefze_pwns_all Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Skjulte løp får du info om ved å bare kjøre rundt i byen, og plutselig ringer telefonen og det er en kis, han sier ikke nøyaktig hvor løpene er, men hvilken gate eller hjørne løpet er på
Qwseyvnd Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 er det lyd eller tekst ? Jeg spør fordi jeg er døv, seriøst!
ClawHammer Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 JA desværre så er det lyd mellinger som kommer om hvor de er,men du kan jo bare lete da
Qwseyvnd Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Da må jeg ha søster min som hjelp Det blir kjedelig for henne.
MrVilla Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Har funnet flere skjulte løp uten å høre på ham som ringer. Stort sett så passer det meg ikke særlig å kjøre dit løpet er og ikke vet jeg hvor det er heller Synes jeg finner nok av løp ved å cruise rundt litt. Dem er ikke så vanskelige å finne så jeg tror ikke du trenger å plage søsteren din med det
Qwseyvnd Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 fins det en map som viser skjulte løp ?
ClawHammer Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 fins det en map som viser skjulte løp ? nope
Cera Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 JA desværre så er det lyd mellinger som kommer om hvor de er,men du kan jo bare lete da Akkurat nå innså jeg hvorfor det bør være tekst i tillegg til lyd. Tragisk at du ikke skal kunne få fullføre et spill grunnet din hørsel. En tilleggsfil skulle ikke være vanskelig og lage for utviklerne. Ta kontakt med dem og forhør deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå