Gå til innhold

Everquest 2, solo play eller group avhenig?


Anbefalte innlegg

vel som topic navnet sier lurer jeg litt på hvordan Everquest 2 er for de som liker solo play, har spillt mange mmo spill i mine dager, men må si jeg til tider foretrekker solo play.

 

har lest mye bra om everquest 2 og lurer på om jeg skal begynne å spille det, i hvertfall til World Of Warcraft kommer i europa i februar eller noe i den rekka.

 

men uansett hvordan er EQ2 når det kommer til å spille solo? eller er det som mmo spilla lineage 2 som reinest krever at du spiller i større grupper.

 

likte hvordan man generelt sett kan spille ganske mye av WoW solo.

 

håper på noen svar i natt, ønsker å kjøpe det i morra :):dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nå en level 16 Summoner og har spillt stort sett solo, ingen problem!

Men jeg har hørt at de questene som gir best belønninger må gjøres med andre..

Dete r jo et onlinespill og onlinespill i mine øyne skal spilles noe sammen med andre...

Syntes EQ2 kombinerer dette fint!

 

Har også selv tenkt å spille WoW men blir i mer og mer tvil når jeg ser hvor mange veldig unge spillere som forhåndsbestiller spillet... (er redd for litt mye fjortistakter...)

Lenke til kommentar

EQ2 skal ha nok innhold til å spille solo helt til max level (lvl 50).

 

Men utviklerne prøver å promotere gruppespilling så mest belønning får du vet å spille i grupper.

 

Dette har de ikke lagt skjul på, men de ønsker også at de som vil spille solo skal ha mulighet til dette.

 

Selv synes jeg det er gøyt å spille i grupper når man finner de rette å spille sammen med. Er tross alt et MMO RPG spill. Morrowind er kanskje tingen om man vil spille aleine ;)

 

Du kan jo alltids bare melde deg på beta på WoW og spille det fram til spillet kommer ut.

 

EQ2 eller WoW, bare til å lese tråden om det. Det er som å snakke om Linux vs Windows vs Mac... Mange fanatikere som prøver å forskynne sitt budskap om at deres valg selvfølgelig er det beste.

 

Personlig synes jeg EQ2 er tingen for meg :)

Endret av wolf5
Lenke til kommentar

takker for svar, spillte de første levelene mest solo litt grupping, men da jeg kom til castleview fant jeg ut at jeg skulle teste litt party spilling...............som en hardbarka solo spiller gremes jeg ved å innrømme dette men har alderig hatt det så gøy i et mmo spill som da jeg spillte i det partyet :)

 

skulle alderi ha valg inovation serveren da men, alltid nede virker det som, vel skal vel egentlig ikke klage siden spillet er helt nytt.

 

men skjedde noe rart da jeg logget på i dag, la ikke merke til at serveren var nede og gikk inn i spillet, i stedet for å se min vene lvl 7 high elf fighter så jeg den ultra vene lvl 1 high elf commonern min, litt merkelig egentlig, kan dette være fordi serveren er nede eller er det mulig at jeg må spille de første 6 eller 7 timene om igjen?

 

uansett håper å se noen av dere i spillet hvis dere spiller på inovation serveren.

 

navnet der er Ferthalas.

Lenke til kommentar
men skjedde noe rart da jeg logget på i dag, la ikke merke til at serveren var nede og gikk inn i spillet, i stedet for å se min vene lvl 7 high elf fighter så jeg den ultra vene lvl 1 high elf commonern min, litt merkelig egentlig, kan dette være fordi serveren er nede eller er det mulig at jeg må spille de første 6 eller 7 timene om igjen?

 

 

navnet der er Ferthalas.

Ikke noe å bekymre seg over. Karakteren din er tilbake der du forlot ham så fort serveren er oppe igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...