Gå til innhold

kan jeg kjøpe AGP?


hildir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok du tenker på AGP. AGP er på de fleste hovedkort, om de da ikke er så nye at de har PCI-E (innen siste året) eller mange år gamle, så de har ISA-busser og gud vet hva.

 

Du må altså ha et hovedkort som har en AGP-port. Hvis du ikke har det, må du kjøpe et nytt hovedkort, går nok ikke an å kjøpe en AGP-port og sette på hovedkortet.

 

Men PCI-E er fremtiden, så hvis du tenker på oppgradering kan det være likeså lurt med tanke på skjermkortkjøp.

Lenke til kommentar

Da er det vel mye som tyder på at det er AGP du mener.

AGP er en type intern port i maskinen hvor du setter inn...ja nettopp et AGP kort.

Om du har det eller ikke vet ikke jeg, neppe noen andre heller siden du ikke vet.

 

Om du spandere noen ord om hva slags maskin du har kan du muligens få noen fornuftige svar.

 

Arne

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kan jeg få meg feks ati radeon 8500 med PCI??

Radeon 9200 er bedre enn 8500 :roll: .. Det eneste du kan gjøre lille gutt er å kjøpe et Radeon 9200 kort for noen hundre kroner å deretter montere det i PCI porten din ( en hvit liten søt sak på hovedkortet ditt) og da får du spilt det spillet du maser om så mye ! :roll:

Lenke til kommentar
kan jeg få meg feks ati radeon 8500 med PCI??

Radeon 9200 er bedre enn 8500 :roll: .. Det eneste du kan gjøre lille gutt er å kjøpe et Radeon 9200 kort for noen hundre kroner å deretter montere det i PCI porten din ( en hvit liten søt sak på hovedkortet ditt) og da får du spilt det spillet du maser om så mye ! :roll:

hehe...........dere andre :hrm: jeg har ikke sånne pc ferdigheter som dere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...